مدیرکل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: این استان پس از کرمانشاه رتبه دوم کشور را در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی دارد.

رتبه دوم بوشهر در پرداخت تسهیلات اشتغال روستاییبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیدرضا پناه افزود: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان بوشهر پرداخت شده است.

وی ادامه داد: اعتبارات در نظر گرفته شده برای پرداخت تسهیلات در بخش اشتغال روستایی هزار و ۱۵۸ میلیارد ریال بوده که استان بوشهر با حدود دو هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال طرح مصوب، ۲۸ درصد بیشتر از سهم ابلاغی خود اعتبار دریافت کرد.

مدیرکل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهربیان کرد: در بخش تسهیلات حمایتی نیز ۷۶۰ میلیارد ریال سهمیه استان بوشهر است که تاکنون مدارک لازم برای پرداخت ۶۱۰ میلیارد ریال به بانک‌ها ارسال و حدود ۹۰ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال  تسهیلات پرداخت شده است.

پناه ادامه داد: در این بخش حوزه‌های، کشاورزی، خدمات و صنعت با دریافت ۷۴، ۱۸ و ۸ درصد، بیشترین میزان دریافت تسهیلات را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: در بخش مشاغل خانگی هم سهم استان بوشهر ۱۸۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده که صد میلیارد ریال آن به حساب متقاضیان واریز شده است.

انتهای پیام/ک

پرداخت هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اشتغال زا در روستاهای بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.