معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان همدان از ایجاد اشتغال ۲ هزار ۹۵۸ در شهرستان همدان و تحقق ۴۸ درصدی تعهدات شهرستان خبر داد.

تعهد ۴۸ درصدی اشتغال شهرستان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،  فائزه ساداتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان همدان در شورای اداری این شهرستان،گفت: ۶ هزار ۲۱۱ شغل تعهد استان در سال ۹۸  است که ۲ هزار ۹۵۸ از آن معادل ۴۸ درصد محقق شده است.

ساداتی  گفت: در سال جاری با سرمایه گذاری بخش خصوصی برای یکصد و ۴۸ نفر در شهرستان همدان شغل ایجاد شده است .

او با اشاره به دستگاه های برتر در ایجاد اشتغال در شهرستان همدان گفت: بهزیستی با حدود شصت درصد، آموزش  با در درصد تقریبی هفتاد و  بنیاد مسکن نیز حدود هفتاد درصد از تعهد خود را در زمینه اشتغال انجام داده اند.

ساداتی یه شاخص های و نحوه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: پنج شاخص اطلاع رسانی، نحوه ارائه خدمات، نظر سنجی، رسیدگی به شکایات و آموزش و فرهنگ سازی در بررسی عملکرد سازمان ها و دستگاه اجرایی مورد توجه قرار می گیرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان همدان با بیان اینکه ۴۲ دستگاه اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: در این ارزیابی شش دستگاه در سطح یک، شش  دستگاه در سطح دو و ده  دستگاه در سه رتبه بندی و معرفی شدند.

کاووسی عضو شورای شهر همدان و رئیس شورای شهرستان همدان با بیان اینکه قوه اجرای نماد کارآمدی نظام اسلامی است، گفت: همه ما مسئولان در نمایش این کارآمدی نقشی مهم و حساس برعهده داریم.

او با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان تلاش قابل قبولی در ارائه خدمات، ارائه دادند، گفت: وحدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی برای خدمت رسانی به مردم گامی مثبت در جهت ارتقا کارایی هرچه بیشتر نظام اسلامی است.

عضو شورای شهر همدان در ادامه تاکید کرد: بهبود خدمت رسانی به مردم و رفع برخی کمبود‌های موجود باید در دستور کار جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

حجت السلام حسنی حلم دبیر ستاد اقامه نماز استان همدان از  برگزاری نماز ظهر عاشورا در همه نقاط استان خبر داد و گفت:محور اصلی عزاداری‌ها در روز عاشورا برگزاری نماز با شکوه ظهر عاشورا قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه باید جایگاه  و مجل نماز زوار در پیاده راه اربعین در موکب‌ها جدی گرفته شود، گفت: هدف اصلی قیام حضرت امام حسین علیه السلام احیا امر به معروف و نهی از منکر و به پا داشتن نماز است که  باید مورد توجه جدی همه نهاد‌های فرهنگی قرار گیرد.

انتهای پیام/د.ا

قوه اجرای نماد کارآمدی نظام اسلامی است

 

برچسب ها: فرمانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار