معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان گفت: یک هزار و ۲۳۳ فرصت شغلی با بهره برداری از طرح‌های هفته دولت در این استان ایجاد شده است.

۱۲۳۳ فرصت شغلی در همدان ایجاد شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدمحمدرضا میرصفدری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان در آیین بهره برداری از طرح‌های شهرستان اسدآباد افزود: همزمان با هفته دولت، ۷۰۵ طرح با اعتبار حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال در این استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

او با بیان اینکه وفاق و همدلی بین مدیران ارشد استانی و دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و دستگاه‌های استان وجود دارد ادامه داد: در حال حاضر استان همدان به مثابه یک کارگاه سازندگی است که جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال با جدیت دنبال می‌شود.

میرصفدری اظهار داشت: برای توسعه استان باید برنامه مدون وجود داشته باشد که سند راهبردی در این راستا تدوین شده و جذب سرمایه گذاری نخستین اولویت‌ها در راه توسعه استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان با بیان اینکه بر اساس سند راهبردی در مدت سه سال باید ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در استان سرمایه گذاری شود افزود: همچنین در این مدت باید ۶۰ هزار شغل ایجاد کرد.

فرماندار اسدآباد نیز گفت: در هفته دولت ۳۷ طرح در این شهرستان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مجید درویشی با بیان اینکه اعتبار این طرح‌ها افزون بر ۲۳۷ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال بوده است اظهار داشت: از مجموع این طرح‌ها، ۲۹ طرح با اعتباری افزون بر ۲۰۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی هفت طرح نیز با اعتباری افزون بر ۳۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ د 

ایجاد فرصت های شغلی همزمان با هفته دولت در همدان

برچسب ها: هفته دولت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار