رئیس فدراسیون دوومیدانی کشورمان گفت: ما منتظر رنکینگ جهانی هستیم تا پیرجهان از این طریق به مسابقات جهانی دوحه قطر راه یابد.

مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد دوومیدانی کاران در مسابقات بین المللی هندوستان اظهار کرد: ما یکسری از ورزشکاران را محک می‌زنیم و نتیجه و کسب مدال برایمان مهم نیست. قصد داریم ظرفیتشان را بسنجیم و ببینیم می‌توانیم به آن‌ها امیدوار باشیم یا نه. به هر حال نفراتی را برای شرکت در مسابقات بین المللی نامزد کرده و آن‌ها را ارزیابی می‌کنیم و در نهایت فرصت حضور در این مسابقات را در اختیارشان می‌گذاریم.

او درباره اینکه دوومیدانی کاران نتوانستند در مسابقات بین المللی هندوستان سهمیه جهانی کسب کنند، گفت: متاسفانه با وجود اینکه پیرجهان بهترین نتیجه را کسب کرد، اما سه صدم ثانیه با حدنصاب سهمیه جهانی فاصله داشت و در نهایت نتوانست ورودی این مسابقات را بدست آورد. البته ما منتظر رنکینگ جهانی هستیم تا پیرجهان از این طریق به مسابقات جهانی دوحه قطر راه یابد.


بیشتر بخوانید:کیهانی: امیدوارم برنامه ریزی‌ها منجر به نتیجه گیری حدادی شود/ ۸ نفر اول هر ماده جذب باشگاه‌های دوومیدانی شدند


لیگ دوومیدانی آخرین فرصت کسب سهمیه جهانی است 

کیهانی درباره اینکه چند ورزشکار دیگر می‌توانند سهمیه جهانی را بدست آورند، بیان کرد: مسابقات لیگ دوومیدانی قرار است روز‌های ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه برگزار شد و این مسابقات آخرین فرصت دوومیدانی کاران برای کسب سهمیه جهانی است. یک سهمیه دیگر می‌توانیم برای مسابقات جهانی کسب کنیم و تعداد سهمیه‌های خود را به ۳ نفر افزایش بدهیم.  

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره پیش بینی اش از تعداد سهمیه‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: کسب ۵ سهمیه برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو برای دوومیدانی کشورمان ایده آل است.  

تفتیان با حمایت فدراسیون در فرانسه اردو بر پا کرد 

او درباره اینکه حمایت‌های لازم از تفتیان برای حضور مقتدرانه در مسابقات جهانی و المپیک ۲۰۲۰ توکیو صورت می‌گیرد یا خیر، اظهار کرد:  حمایت‌های لازم را از تفتیان می‌کنیم تا در مسابقات جهانی دوحه قطر به موفقیت برسد. او با تایید سازمان تیم‌های ملی و حمایت فدراسیون برای برگزاری اردوی یک ماه عازم فرانسه شد. علاوه بر این  تفتیان زیر نظر مربی فرانسوی اش کار می‌کند تا آماده مسابقات جهانی و المپیک توکیو شود.


بیشتر بخوانید: تفتیان: امکانات حریفانم ۱۰۰ برابر من است


کیهانی درباره وضعیت احسان حدادی تصریح کرد: حدادی در فنلاند حضور دارد و این هفته برای شرکت در فینال دایموند لیگ عازم بروکسل بلژیک می‌شود. اردوی آخر او تا مسابقات جهانی در بلاروس خواهد بود.  

رئیس فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه قرار است برای این فدراسیون تا زمان انتخابات سرپرست تعیین می‌شود، گفت: من از وزارت ورزش و جوانان تبعیت می‌کنم و هر چه بگویند انجام می‌دهم.


 بیشتر بخوانید: شرط جدید قهرمان دوومیدانی ایران برای متاهل شدن


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار