رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: ساخت تراشه کارت‌های ملی هوشمند از تکنولوژی بالایی برخوردار است، بنابراین تلاش برای واردات آن به کشور همچنان ادامه دارد.

تلاش برای تامین تراشه کارت هوشمند، ادامه داردامیر شجاعان، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین اقدامات انجام شده با شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک، اظهار کرد: تمام طرح‌ها ارائه شده و اکنون در حال برطرف کردن ابهامات شورای نگهبان برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک هستیم.  امیدواریم  بخشی از این انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود.

شجاعان درباره اقدامات صورت گرفته برای تأمین کارت‌های ملی هوشمند تصریح کرد: اقداماتی برای ساخت بدنه کارت‌های ملی هوشمند در داخل کشور انجام شده است، همچنین سازمان ثبت احوال در تلاش برای تأمین تراشه این نوع کارت‌ها است.


بیشتر بخوانید: صدور کارت‌های ملی هوشمند تا قبل از انتخابات مجلس 


رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور گفت: ساخت تراشه کارت‌های ملی هوشمند از تکنولوژی بالایی برخوردار است و کمتر کشوری در دنیا آن را تولید می‌کند، به همین دلیل تلاش برای وارد کردن آن به کشور همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
کی انشالله؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
ببينيم چي ميشه
آخرین اخبار