مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان گفت از کشف پیکر دو نوجوان در چاه نیمه ۲ شهرستان زهک غرق شده بودند خبرداد.

کشف اجساد دو نوجوان دیگر در چاه نیمه زهکراشکی؛ مدیرعامل هلال‌احمر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: حدود ساعت ۹ صبح امروز پیکر دو نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله هم که در چاه نیمه ۲ شهرستان زهک غرق شده بودند با همکاری ۳ تیم امداد و نجات و غواصی هلال‌احمر پیدا شدند.

او افزود:  دیروز ظهر  چهار نفر در محل خیرآباد چاه نیمه ۲ شهرستان زهک به علت آشنا نبودن به فنون شنا غرق شدند که تنها یک نفر از چهار نفر توانسته است خودش را نجات بدهد.

راشکی افزود:نیروهای هلال احمر روز گذشته موفق شدند جسد یکی از غرق شدگان را پیدا کنند اما به دلیل تاریکی هوا جستجو برای یافتن بقیه اجساد به امروز شنبه موکول شد.

چاه نیمه ها به منابع ذخیره طبیعی آب گفته می شود که به سه بخش ˈچاه نیمه یک، ۲ و سهˈ تقسیم بندی شده است.

از این منبع های طبیعی ذخیره آب برای آب آشامیدنی شهرستانهای زابل و زاهدان و زمین‌های کشاورزی زابل، هیرمند و زهک استفاده می شود.

طی یک دهه گذشته که منطقه سیستان با بحران خشکسالی رو به رو بود، مردم این منطقه از آب ذخیره شده در چاه نیمه ها استفاده می کنند.

انتهای پیام/ع

اجساد قربانیان غرق شده در زهک پیدا شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا حیدری سیستانی
۲۱:۱۲ ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
شما را به امام حسین(ص) قسم می دهم بیاید وضعیت زندگی مردم سیستان بررسی کنید حدود20سال که خشک سالی است مردم هیچ منبع در امدی ندارند.
آخرین اخبار