طی هفته دولت ۹۸۰ پروژه در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ ۳۹ پروژه به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، استاندار خراسان جنوبی در برنامه زنده گفتمان هفته گفت:در هفته‌ی گذشته بیش از هزار و  ۱۹ پروژه افتتاح شد که از این بین ۹۸۰ پروژه به مبلغ پنج هزار میلیارد افتتاح و کلنگ ۳۹ پروژه به زمین زده شد.

او از اختصاص بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه در حوزه وزارت نیرو خبر داد و گفت: ۵۰۰ میلیارد تومن اعتبار نیز به بخش ساخت مسکن روستایی تخصیص داده شده است.

معتمدیان از پوشش ۱۰۰ درصدی شبکه به گاز در شهر‌های خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶۸ درصد از روستایی‌های خراسان حنوبی از نعمت گاز برخوردار هستند.

استاندار گفت:انتظار می‌رود تا پایان سال جاری و با اتمام پروژه‌ها ۸۳ درصد از مناطق روستایی خراسان جنوبی تحت پوشش شبکه‌ی اب رسانی واقع شوند.

او با بیان اینکه خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه‌ی برتر در جشنواره‌ی شهید رجایی شد گفت : این رتبه نشان از اعتماد مردم خراسان جنوبی به فرزندان خودشان در دستگاه‌های اجرایی و دولتی است.

معتمدیان بیان کرد :با توجه به آرامش و امنیت واقع در خراسان جنوبی و فراهم بودن فرصت سرمایه گزاری در بخش‌های مختلف و شاهد رشد و رضایت مندی بیشتر مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

کسب رتبه‌ی برتر خراسان جنوبی در جشنواره شهید رجایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.