معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت:دشمنان ما قصد ناامید کردن مردم و جوانان را دارند، بنابراین از همه روحانیت به خصوص ائمه جمعه می‌خواهیم که با تبیین دیدگاه های رهبر معظم انقلاب و برنامه ها و اهداف انقلاب اسلامی، روحیه نشاط و امید را به جامعه تزریق کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت الاسلام والمسلمین عباس رضوانی نسب معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در مراسم تکریم و معارفه امام جمعه نطنز اظهار داشت: طراحی و تولید سامانه پدافندی باور ۳۷۳ به عنوان یک سامانه بومی، ثمره توجه و امید بخشی به جوانان توانمند کشور و باور داشتن آن‌ها است.

او تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بار‌ها در فرمایشات خود به موضوع توجه به جوانان اشاره کرده اند که امروز نمونه بارز این توجه به جوانان را می‌توان در ساخت سامانه باور ۳۷۳ مشاهده کرد که نمونه ۱۰۰ درصد بومی و پیشرفته است.

معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تأکید کرد: از طریق همین توجه کردن و اعتماد به جوانان متدین کشور است که امروز شاهد ارتقای همه جانبه جایگاه ایران در جهان و ایستادگی در مقابل کشور‌های زورگو همچون آمریکا هستیم.

او افزود: در دنیای کنونی در اوج جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قرار داریم و دشمنان ما قصد ناامید کردن مردم و جوانان را دارند، بنابراین از همه روحانیت به خصوص ائمه جمعه می‌خواهیم که با تبیین دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب و برنامه‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، روحیه نشاط و امید را به جامعه تزریق کنند.

رضوانی نسب ابراز داشت: در حال حاضر بیش از ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور وجود دارد که ائمه جمعه می‌توانند در این پایگاه‌ها با بیان مشکلات و راهکار‌های هر شهر و منطقه و همچنین بیان دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب، مشکلات کشور را برطرف کنند.

انتهای پیام/م

 

مراسم تکریم و معارفه امام جمعه نطنز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.