مشاور عالی فرمانده ناجا گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقد هستند جوانان امروزی بیش از جوانان دهه اول انقلاب از این نظام پشتیبانی می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مراسم گرامیداشت سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام شهر کامو و چوگان کاشان امروز در مسجد جامع چوگان و با حضور عاشقان شهید و شهادت و سخنرانی سردار عبدالله محمودزاده، مشاور عالی فرمانده ناجا و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر نیرو‌های مسلح برگزار شد.

سردار عبدالله محمودزاده مشاور عالی فرمانده ناجا در این مراسم ضمن اشاره به خاطراتی از امام راحل در پاریس اظهار داشت: امام راحل معتقد بودند با توکل بر خدا و اعتصابات و تظاهرات بر رژیم شاهنشاهی پیروز می‌شویم و بر همین اساس اعتقادی به اقدامات چریکی و نظامی علیه رژیم شاهنشاهی نداشتند چرا که ایشان به مردم و جوانان این مرز و بوم معتقد بودند.

وی با بیان اینکه یکی از راهبرد‌های دشمن ممانعت از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی است، افزود: تمامی توطئه‌ها همچون طبس و ... در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی اجرا شده بود، اما امام راحل استوار در مقابل تمامی توطئه‌های جهانی ایستادگی و آن‌ها را مدیریت کردند و بعد از امام راحل نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی با دقت نظر و دشمن شناسی قوی کشتی انقلاب را هدایت کردند.

مشاور عالی فرمانده ناجا با بیان اینکه رهبری یقین دارد جوانان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، ابراز داشت: دشمن قصد داشت با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم انقلاب اسلامی را در پیش چشم جوانان بی ارزش جلوه دهند و با بکارگیری صد‌ها رسانه خارجی و فضای مجازی و هزینه‌های گزاف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردند، اما در تمامی اهداف خود شکست خوردند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی معتقد هستند جوانان امروزی بیش از جوانان دهه اول انقلاب از این نظام پشتیبانی می‌کنند، گفت: با وجود چنین پشتوانه‌های مستحکمی تمامی توطئه‌های دشمن با شکست رو برو شد و بر همین اساس هشت سال جنگ را به ایران تحمیل کردند و رزمندگان ایرانی نیز هشت سال دفاع مقدس را به وجود آوردند و طی سه مرحله خاک این کشور از وجود دشمنان پاک شد.

محمودزاده ضمن اشاره به تقدیم ۶۰۰ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی از منطقه کامو و چوگان کاشان اظهار داشت: مجاهدان فی سبیل الله با در دست گرفتن تسلیحات راه را در مقابل صدام سد کردند و برخی از افراد نیز در این راه جراحت دیدند که خداوند به آن‌ها مقام جانباز فی سبیل الله و به برخی دیگر نیز شهید فی سبیل الله عطا نمود به نحوی که برخی رزمندگان تا آنجا از بعد معنوی تقویت شده بودند که نحوه شهادت خودشان را بازگو می‌کردند.

وی از فاتحان فی سبیل الله در دوران دفاع مقدس نام برد و افزود: فاتحان فی سبیل الله در دوران مقدس امروز با داعش پنجه در پنجه نهادند و به جای آنکه در مرز‌های کرمانشاه و غرب کشور مبارزه کنند در سوریه از آب و خاک این کشور دفاع کردند و با وجود آنکه اغلب خاک سوریه تحت اشغال داعش بود رهبر معظم انقلاب بشارت فتح مجدد سوریه و عدم سقوط این کشور را داد و امروز سوریه از لوس وجود داعش پاک شده است.

مشاور عالی فرمانده ناجا ضمن اشاره به عزت، آزادی و استقلال کشور ایران در جهان بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی ابراز داشت: یکی از مهمترین پشتوانه‌های این نظام مقدس، خانواده‌های شهدا هستند و از دیگر پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی می‌توان به حدود ۲۰۰ هزار شهید انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، جانبازان و ایثارگران اشاره کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری از آینده نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دهه پنجم یک دهه پیروزی است چرا که تحلیل گران آمریکایی اذعان کردند اگر نتوان انقلاب اسلامی را از سال ۲۰۲۵ لغایت ۲۰۳۰ ساقط کرد خودشان سقوط می‌کنند و بر همین اساس دهه پنجم انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است. 

 
انتهای پیام/م 
 

مراسم گرامیداشت سومین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام شهر کامو و چوگان کاشان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.