فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: باند سارقان بعنف طلاجات از بانوان تحت عنوان مسافرکش نما با ۳۶ فقره سرقت در کلانشهر اهواز متلاشی شد.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وقوع چند فقره سرقت طلاجات از بانوان با خودرو‌های مسافرکش در برخی مناطق کلانشهر اهواز گفت: تدابیر و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان به پلیس آگاهی استان ابلاغ و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تحقیقات تخصصی و کار اطلاعاتی سرکرده باند را به هویت "ا - خ" شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده بیان داشت: در تحقیقات پلیس هویت ۲ همدست سارق که با تشکیل باند و به شیوه مسافرکش نما با پلاک جعلی طعمه‌های خود را شناسایی و اقدام به سرقت بعنف طلاجات از بانوان می‌کردند را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از اخذ نیابت قضائی و اعزام به استان مورد نظر ۲ سارق فراری را حین سرقت به همان شیوه و شگرد را شناسایی و پس از تعقیب و گریز و قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: متهمان در بازجویی‌های پلیس به ۳۶ فقره سرقت بعنف طلاجات بانوان تحت عنوان مسافرکش نما اعتراف کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه تاکنون مبلغ ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی سرکرده باند توقیف شده، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده و تلاش برای شناسایی مالخر‌ها و استرداد اموال مسروقه به مالباختگان در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/گ

سارقان طلافروشی دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.