مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان از تحویل موقت اولین پروژه خشت و گلی استان به آموزش و پرورش خبر داد.

اول مهر جشن برچیده شدن مدارس خشت وگلی کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد واعظی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس کرمان در مراسم گرامیداشت هفته دولت گفت: کار تخریب و بازسازی ۳۰ پروژه خشت و گلی در استان کرمان شروع شده و اول مهر ماه امسال جشن برچیده شدن پروژه‌های خشت و گلی برگزار می‌شود.

او افزود: در این راستا اولین پروژه خشت و گلی در روستای عباس آباد بخش راین شهرستان کرمان آماده تحویل موقت به آموزش و پرورش است.

واعظی نژاد با اشاره به مشخصات این پروژه عنوان کرد: این مدرسه یک کلاسه می‌باشد و با زیر بنای آموزشی ۷۶ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در روستای عباس آباد بخش راین شهرستان کرمان ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان از تحویل ۷۲ پروژه مدرسه سازی در اول مهر ماه سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش خبر داد٬ گفت: از این ۷۲ پروژه که اول مهر سال جاری تحویل آموزش پرورش می‌شود، ۳۰ پروژه از پروژه‌های مدرسه سازی خشت و گلی می‌باشد که مدارس خشت و گلی تخریب و ساختمان جدید آموزشی استاندارد و ایمن جای فضای خشت و گلی ساخته شده است.

همچنین در این آئین، از ۴۰ نفر از بازنشستگان اداره کل نوسازی مدارس به مناسبت فرا رسیدن روز تکریم بازنشستگان با اهدا لوح سپاس و هدیه‌ای به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/ح

مهرماه جشن برچیده شدن مدارس خشت وگلی

برچسب ها: مدرسه ، تخریبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار