فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از غرق شدن جوان ۲۴ ساله اهل و ساکن اهواز در رودخانه دز خبر داد.

آتش نشان حسین حسیناک فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه ظهر امروز، جمعه ۸ شهریورماه، طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش غرق شدن جوانی ۲۴ ساله اهل و ساکن اهواز در رودخانه دز اطلاع رسانی شد.

او اظهار کرد: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه‌های شماره یک و ۳ را به محل گزارش شده واقع در پایین دست رودخانه دز حد فاصل پل شناور و پل الغدیر اعزام نمود و بلافاصله اقدام به گشت زنی در این محدوده آغاز گردید.

حسیناک بیان داشت: در این حادثه که در منطقه ممنوعه شنا و برای ۲ نفر از اعضای یک خانواده اهوازی در حین شنا کردن اتفاق افتاد، یک نفر از آن‌ها توسط مردم و اهالی نجات یافت، ولی نفر دوم متاسفانه غرق شد.

فرمانده عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول تصریح کرد: کار گشت زنی و جستجو برای پیدا کردن مغروق هم اکنون در این محدوده در حال انجام است، ولی بالا بودن دبی رودخانه کار غواصی را با مشکل مواجه می‌کند که در اولین فرصت و با هماهنگی با مدیریت سد تنطیمی این امکان نیز فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/گ

غرق شدن یک نفر در رودخانه دز

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.