استاندار تهران گفت: یکی از ویژگی‌های دولت تدبیر و امید بکارگیری همزمان علم و تخصص و تجربه در کنار هم است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی همزمان با هفتمین روز از هفته دولت در مراسم کلنگ زنی پروژه‌های تصفیه خاک در شهرستان تهران اظهار کرد: تفاوت اساسی نمایندگان این دوره مردم تهران با دوران گذشته در میان مردم بودن و مطالبه گری حقوق شهروندان است که این پیگیری بر دغدغه مندی دستگاه‌های اجرایی افزوده است.

او افزود: استان و شهر تهران دارای مشکلات پنهان مدیریتی است، اما هنر مدیران استان تهران این است که در شرایط دشوار خدمت کنند.

بندپی گفت: در اهمیت مصرف آب همین قدر بس که غفلت از تامین بهداشت این نعمت می‌تواند مشکلات بسیاری را متوجه مردم کند.

او بیان کرد: بروز بسیاری از بیماری‌ها بطور مستقیم با غیر مستقیم به نحوه مصرف آب بر می‌گردد و در تامین بهداشت آب باید از آخرین فناوری‌ها بهره گرفت.

استاندار تهران گفت: نگاه علمی و تخصصی به پدیده آب این اطمینان را به شهروندان داده است که هیچ نگرانی در مورد مصرف آب تهران ندلشته باشند

بندپی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های دولت تدبیر و امید بکارگیری همزمان علم و تخصص و تجربه در کنار هم است.


بیشتربخوانید:  افتتاح ۱۳۲ پروژه در شهرستان تهران با اعتبار ۵۷۳ میلیارد تومان


او افزود: بهره گیری از شستشوی معکوس آب و حفر تونل از سد طالقان به این دلیل است که در شرایط حساس مردم هیچ نگرانی در خصوص تأمین آب نداشته باشند.

بندپی در ادامه گفت: ۷۰ درصد تامین آب تهران آب‌های سطحی است و هر آنچه آلایندگی است در این آب‌ها وجود دارد و روش‌های تصفیه پذیر کردن این آب‌ها بسیار سخت است و خوشبختانه در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

به گفته بندپی، امروز راهبرد دشمن تزریق یاس و ناامیدی بین مردم است، اما افتتاح این حجم از پروژه‌ها مایه دلگرمی مردم است.

انتهای پیام/

۷۰ درصد تامین آب تهران آب‌های سطحی است

برچسب ها: استانداری ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
والله ما کاری از این دولت تدبیر وامیدندیدیم تا بتونیم نظر بدیم//شاید منظورتون از علم وتخصص برجام باشه؟؟؟دولت بی تدبیری وناامیدی
آخرین اخبار