نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: یزد جزو پنج استان آخر کشور در زمینه اجرای طرح آمایش است که درخواست داریم بحث طرح آمایش را تا قبل از پایان سال به پایان برسد.

یزد جزو پنج استان آخر کشور در زمینه اجرای طرح آمایشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان یزد با اشاره به اینکه یزد جزو پنج استان آخر کشور در زمینه اجرای طرح آمایش است، گفت: درخواست داریم بحث طرح آمایش را تا قبل از پایان سال به پایان برسد.

موسوی بابیان اینکه سایر استان‌ها به صورت عامل در حال ارائه برنامه‌های خود در سازمان مدیریت کشور هستند، افزود: هفته‌ای یک یا دو برنامه سند آمایش در تهران ارائه می‌شود، ولی متاسفانه استان یزد و پنج استان دیگر به لحاظ برنامه آمایش در حد ارائه در سازمان مدیریت نیستند.

او اظهار داشت: تصور می‌شود که بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومان از بودجه حدود ۴۴۷ هزار میلیارد تومانی امسال با توجه به تحریم‌ها و وضعیت فروش نفت که حدود یک چهارم بودجه را تشکیل می‌دهد کسری داریم به همین منظور به دستگاه‌ها تذکر داده شده که در هزینه‌های خود ملاحظات لازم را داشته باشند تا بتوانیم از این پیچ تاریخی که در آن قرار گرفته‌ایم عبور کنیم.

انتهای پیام/ص

جلسه شورای اداری در استان یزد برگزار شد

برچسب ها: استاندار ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار