بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد خوزستان مقابل استقلال با برنامه بازی کرد و خدا را شکر توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد قاسمی نژاد بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تساوی برابر تیم استقلال تهران در ثانیه‌های پایانی بازی و اینکه این تیم برای بازی هجومی برنامه خاصی نداشت، اظهار کرد: ما بازی را در ۱۵ دقیقه اول بد شروع کردیم و هر چه  زمان بازی جلوتر می‌رود بهتر شدیم و با برنامه به این بازی آمدیم و خدا را شکر توانستیم یک امتیاز بگیریم تا دست خالی به شهرمان بازنگردیم.  

قاسمی نژاد درباره اعتراض استقلالی‌ها به گل زده از سوی ماشین سازی که از وقت‌های اضافه گذشته بود، گفت: به هر حال  در نیمه دوم بعد از گلزنی استقلال در روند بازی تاخیر زیادی انجام شده بود و ما هم تا دقیقه ۹۰ تلاش کردیم و ناامید نشدیم و در نهایت توانستیم یک گل بزنیم.  


بیشتر بخوانید: استقلال تهران یک - فولاد خوزستان یک/ آبی پوشان برد را با تساوی عوض کردند/ شاگردان استراماچونی در حسرت برد 


او درباره اینکه نکونام ناراحت بود و گل زده شده از سوی فولاد به استقلال از روی حادثه به ثمر رسید، گفت: نه گل ما حادثه‌ای نبود و ما در نیمه اول چند موقعیت گلزنی داشتیم و یک مورد هم من به شیمبا پاس دادم که احتمال  تک به تک با دروازه بان استقلال  داشت و برنامه داشتیم. توپ را استقلال نگه داشت و در زمین خودش بازی می‌کرد و تماشاگران هم از این تیم حمایت می‌کردند. ما در ابتدا منطقی دفاع کردیم تا به استقلال در ضد حملات گل بزنیم.  

قاسمی نژاد درباره عملکرد داوری این بازی گفت: به نظرم عملکرد داور بازی خوب بود و این بازی مشکل خاصی نداشت.  

انتهای پیام/ 

اظهارات بازیکن فولاد درباره تساوی برابر استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار