در ششمین روز از هفته دولت، شش طرح با اعتبار بیش از ۴ میلیارد و ۹۳۷ میلیون تومان در شهرستان منوجان افتتاح یا کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد محمودی فرماندار شهرستان منوجان در افتتاح پروژه آسفالت معابر ماه کنگان گفت: پروژه آسفالت ماه کنگان به نمایندگی از چندین پروژه آسفالت معابر و کوچه‌های محلات شهرستان افتتاح و مورد بهره‌ برداری قرار گرفت.

او افزود: پروژه‌های آسفالت معابر محلات شهرستان افتتاح و پارک منطقه رور با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان که بخش عمده این اعتبارات از منابع داخلی بوده، کلنگ زنی شد.

محمودی گفت: کارگاه تولیدی پوشاک و کارگاه صنایع MDF دو طرح اشتغالزایی صندوق کار آفرینی امید منوجان با استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری از محل منابع صندوق توسعه ملی با کارمزد شش درصد، طرح صنایع ام دی اف مصنوعات چوبی اعتباری بالغ ۲۵۰ میلیون تومان که این طرح با بهره برداری از آن برای ۹ نفر فرصت شغلی فراهم شده است.

فرماندار منوجان بیان کرد: طرح تولیدی پوشاک با اعتباری بالغ بر ۲۹۰ میلیون تومان و اشتغال زائی ۱۴ نفر افتتاح شد.

او ادامه داد: سه پروژه روشنایی معابر، رفت افت ولتاژ روستای حسین آباد و تجهیز برق چاه روستای چاه شور روشنایی معابر خیابان شاهد با همکاری اداره برق و شهرداری با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به طول ۱۳۰۰ متر، و پروژه رفت افت ولتاژ شهرک امام روستای حسین آباد با اعتبار ۵۶ میلیون تومان از اعتبارات داخلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمودی اضافه کرد: برقی کردن یک حلقه چاه در روستای چاه شور با اعتباری بالغ بر ۴۱ میلیون تومان از اعتبارات استانی افتتاح شد که ۲۰ خانوار از مزایایی آن بهره‌مند شدند.

انتهای پیام /ی

برقی کردن یک حلقه چاه در روستای چاه شور منوجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار