رئیس پلیس راه استان ایلام از کسب عنوان پژوهشگر و مولف برتر کتب دانشگاهی در سطح نیرو‌های مسلح توسط مامور شایسته پلیس راه استان ایلام خبر داد.

درخشش استان ایلام در جشنواره تجلیل از برترین‌های پژوهشی نیرو‌های مسلح

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در جشنواره دانش و پژوهش در نیرو‌های مسلح که به میزبانی ستاد کل برگزار گردید، عنوان مولف برتر نیرو‌های مسلح در حوزه تالیف کتاب دانشگاهی به سرگرد علی فتاحی اعطا و توسط سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح مورد تقدیر قرار گرفت.

او ادامه داد: این جشنواره با رقابت برترین‌های نیرو‌های مسلح کشور و با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرماندهان کل ارتش و مقامات ارشد سپاه ، وزارت دفاع و نیروی انتظامی در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

همتی زاده بیان کرد: پژوهش و بررسی شیوه‌های نوین پیشگیری از تصادفات و مقابله با ناهنجاری‌های ترافیکی و همچنین تحقیقات در حوزه شیوه ارائه خدمات صحیح به مردم با رعایت حقوق شهروندی در دستور کار پلیس راه استان بوده و با استفاده از ظرفیت نخبگان برای ارائه خدمات هر چه بهتر به مردم و پیشگیری از تصادفات رانندگی اقدامات لازم در دست اجرا می‌باشد .

انتهای پیام/ ن

کسب عنوان پژوهشگر و مولف برتر کتب دانشگاهی توسط مامور پلیس راه ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.