دومین واحد اقامتی خانه مسافر درگز در روستای جان آباد، همزمان با هفته دولت بهره برداری شد.

محمد مددی مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درگز  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، با اشاره به بهره برداری از دومین واحد اقامتی خانه مسافر درگز در روستای جان آباد، گفت: از ابتدای سال، این دومین واحد اقامتی است که به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.
 
او ادامه داد: با راه اندازی خانه مسافر بوستان، تعداد اماکن اقامتی تحت نظارت اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری که از این اداره دارای پروانه بهره برداری هستند به هفت واحد می‌رسد.

این مکان‌های اقامتی شهرستان شامل یک واحد هتل، سه واحد مهمانپذیر، دو واحد خانه مسافر و یک واحد اقامتگاه بوم گردی است و در مجموع ظرفیت اقامت در شهرستان به ۲۹۰ تخت می‌رسد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درگز گفت: خانه مسافر بوستان کریمی در فاصله ۳ کیلومتری جنوب شهر درگز و در روستای جان آباد با طبیعت و فضا سازی زیبا واقع شده است، این مجموعه دارای دو سوئیت با تجهیزات کامل و به طور مجزا آماده خدمات دهی به مسافران و گردشگران می باشد.
 
مددی افزود: متقاضیان می توانند از طریق سایت خانه مسافر خراسان رضوی و یا شماره تماس ۰۹۱۵۳۸۱۳۱۸۲ بنام مهدی کریمی نسبت به رزرو اقدام کنند.

از شهرستان درگز ۹۱ اثر و محوطه تاریخی در فهرست میراث فرهنگی ملی به ثبت رسیده است.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

بهره برداری از دومین واحد اقامتی خانه مسافر درگز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.