نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه مسئولان به رضایت مردم و رعایت عدالت در رفتار با شهروندان امری ضروری است.

رضایت مردم و رعایت عدالت در رفتار با شهروندان همواره باید مورد توجه مسئولان قرار گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت اللّه محمدهادی عبدخدایی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با شهردار منطقه ثامن گفت: ما پایبند به ارزش های اسلامی هستیم، لذا خدماتی مانند احداث خیابان ها و گذرگاه های جدید که در راستای تسهیل تردد زائران و مجاوران در اطراف حرم مطهررضوی انجام شده قابل تقدیر است.
 
او افزود: رُفت و روب و خدمات شهری ارائه شده در مشهد مقدس به ویژه در اطراف حرم مطهررضوی، در میان همسایگان ما زبانزد و باعث افتخار است؛ این امر در همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفتگوی ادیان که اخیرا به همت آستان قدس رضوی و با حضور نمایندگان کشورهای مختلف صورت گرفت، مشهود و مورد اشاره بود.
 
 
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: در رابطه با میراث فرهنگی، مانند کشورهای پیشرو در این حوزه، بافت ها و بناهای واجد ارزش تاریخی و دارای معماری های برجسته باید مورد توجه قرارگیرد و نگاه هاو قضاوت های متعصبانه در رابطه با قدمت ابنیه، بدون در نظر گرفتن ارزش معماری آن ها مطلوب نیست.


انتهای پیام// م.ب
 

وضعیت مطلوب خدمات رسانی به زائران و مجاوران در شهر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.