بهره برداری و اجرای چند طرح عمرانی با حضور استاندار بوشهر همزمان با ششمین روز از هفته دولت در شهرستان دشتستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، استاندار بوشهر بعدازظهر امروز با حضور در شهرستان دشتستان وسیع‌ترین شهرستان استان، در مراسم افتتاح و آغاز اجرای چند طرح شرکت کرد.

با حضور عبدالکریم گراوند، ساختمان عملیات و امداد گاز شهر برازجان و گازرسانی به ۱۵ واحد صنعتی با اعتبار ۱۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و طرح بهینه سازی ایستگاه پمپاژ حاج مهدی در شبکه آبیاری و زهکشی دالکی با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال، به بهره برداری رسید.

همچنین اجرای طرح بهسازی راه روستایی آبپخش – تل سبز به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، طرح تکمیل ایستگاه پمپاژ حاج مهدی در شبکه آبیاری و زهکشی دالکی با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال، تکمیل خط انتقال جی آر پی طرح ۲۴۰۰ هکتاری نخلستان در شبکه آبیاری و زهکشی دالکی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و بهسازی کانال‌های آبیاری دشت دالکی شامل کانال‌های آبیاری کربلایی محمدقلی، آل یوسفی سفلی، لاله هلپه‌ای، آقایی، نظرآقا با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

 استاندار بوشهر گفت: در این شرایط اقتصادی که قرار داریم، هر کشوری غیر از ایران اسلامی بود نمی‌توانست یک طرح را آغاز کند.

گراوند قرار است در مراسم افتتاح و آغاز اجرای چند طرح در بخش‌های ارم و بوشکان شهرستان دشتستان هم حضور یابد.

استاندار بوشهر امروز و پیش از سفر به دشتستان، به شهرستان‌های دیلم و گناوه در شمال استان رفت و در برنامه آغاز بهره‌برداری و اجرای طرح‌های هفته دولت در این شهرستان‌ها شرکت کرد.

انتهای پیام/ک

بهره برداری و آغاز اجرای چند طرح در دشتستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.