نماینده مجلس گفت: به جای طرح استیضاح وزیر صنعت کمک کنیم تا علت مشکلات در صنعت خودرو مشخص شود.

لزوم ریشه‌یابی مشکلات صنعت خودرو به جای طرح استیضاح رحمانییحیی کمالی‌پور، نایب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پیگیری طرح استیضاح رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت از سوی برخی نمایندگان مجلس به دلیل وجود تخلفات گسترده در خودروسازی‌ها گفت: استیضاح رحمانی در شرایط کنونی به صلاح کشور نیست.

او افزود: تجربه یک‌سال قبل در مجلس نشان داده که هیچ استیضاحی به نتیجه نمی رسد، بنابراین بعید می‌دانم استیضاح وزیر صنعت و معدن هم به نتیجه برسد.


بیشتر بخوانید: طرح استیضاح وزیر صمت‌ تقدیم هیئت رئیسه شد+ متن کامل طرح


نایب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: حتی اگر استیضاح به کمیسیون ذی‌ربط برای بررسی ارائه شود و در آنجا نمایندگان قانع نشوند و این استیضاح به صحن مجلس بیاید، احتمال به نتیجه رسیدن و عزل وزیر بعید به نظر می‌رسد؛ بنابراین نباید در حالی که بررسی مسایل مهم اقتصادی و معیشتی را در دستور کار داریم، این‌گونه وقت را از دست بدهیم.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور استیضاح وزیر دردی را دوا نمی‌کند، اظهار کرد: شاید بهتر باشد به جای طرح استیضاح بیشتر کمک کنیم تا علت و علل مشکلات حوزه صنعت و خودروسازی مشخص شود و اینکه آیا مشکلات صنعت خودرو ریشه در جایگاه وزیر دارد، یا ریشه در مسائل دیگر کشور؟

کمالی‌پور گفت: معتقدم همه ارکان نظام باید دست به دست یکدیگر دهند و کمک کنند تا کشور از بحران اقتصادی خارج شود تا اینکه بخواهیم استیضاح وزیری را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

تجربه نشان داده هیچ استیضاحی به نتیجه نمی‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار