مهدی خوش اقبال گفت: بازیکن سازی در این رشته ورزشی به علت فقدان تعامل سازنده و همدلی در استان سمنان مطلوب نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی خوش اقبال سرمربی تیم فوتبال ساحلی لیگ برتری شهرداری سمنان با اشاره به سایه فوتبال چمنی بر فوتبال ساحلی در استان سمنان گفت : اخیرا چند بازیکن جوان فوتبال ساحلی بنا به مسایلی به فوتبال چمنی روی آوردند و این مساله به صلاح این رشته ورزشی در استان سمنان نیست.

او به ضرورت ایجاد وفاق در بین اهالی فوتبال تاکیدکرد و افزود : تا زمانی که یک دلی بین مسئولان ورزشی و ورزشکاران ایجاد نشود، هیچ اقدامی سبب رشد و شکوفایی این رشته ورزشی در استان سمنان نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان ادامه داد: بازیکنان جوان و با استعدادی در فوتبال ساحلی استان وجود دارد، اما سعی شود به منظور ارتقاء جایگاه این رشته ورزشی، فوتبالیست‌ها را از رشته چمنی به سمت فوتبال ساحلی سوق دهیم.

خوش اقبال با بیان اینکه دایر شدن مدرسه فوتبال از دیگر راهکار‌های بازیکن سازی است، خاطرنشان کرد: حمایت دستگاه‌های اجرایی و نیز بخش خصوصی با توجه به اینکه استان سمنان دارای صنایع بزرگ و کوچک است، برای پیشبرد اهداف نیاز است.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان یادآور شد: یک باشگاه و یا یک تیم خاص هیچ‌گاه نمی‌تواند به تنهایی اقدام‌های موثر انجام دهد مگر اینکه بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی وارد کار شود.

انتهای پیام/ح

دایر شدن مدرسه فوتبال از راهکار‌های بازیکن سازی فوتبال ساحلی است

برچسب ها: فوتبال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.