مراسم تجلیل از برگزیدگان سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری و نوزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار شد.

همایش تجلیل از برگزیدگان فرهنگ و هنر در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،در همایشی  از برگزیدگان کشوری ، استانی و شهرستانی ، نوزدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان ناحیه یک همدان صبح امروز در کانون مهدیه همدان برگزار شد.

در این همایش از مهدی اسدی و فاطمه شوقیان دانش آموزان ناحیه یک همدان  که در مسابقات کشوری پرسش مهر در رشته های داستان نویسی و سخنوری رتبه اول را به دست آوردند تجلیل شد .

همچنین درادامه از سعید دولتی دبیر آموزش و پرورش و دارنده رتبه اول کشوری در رشته نقاشی خط و همچنین فاطمه وحدتی آراسته دیگر دبیر این  ناحیه ،دارنده رتبه دوم کشوری در رشته نقاشی با اهداء لوح ، قدردانی شد.

 کتابی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش  ناحیه یک همدان گفت: در مرحله آموزشگاهی  بیش از ۴۶۰۰ دانش آموز و ۴۰۰ همکار فرهنگی در ۱۸ رشته هنری این مسابقات از جمله نقاشی ، نقاشی خط، خطاطی ، وبلاگ نویسی، سرود ، سخنوری و مقاله نویسی به صورت گروهی و انفرادی شرکت کردند .

 او بیان کرد: در این دوره از مسابقات  ۸۰نفر  به عنوان نفرات برگزیده رشته های مختلف درآموزش و پرورش  ناحیه یک معرفی شدند .

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش  ناحیه یک همدان گفت:۱۹ نفر از دانش آموزان و فرهنگیان این ناحیه به مرحله استانی مسابقات فرهنگی پرسش مهر راه یافتند .

کتابی با بیان اینکه دو دانش آموز و دو فرهنگی ناحیه یک همدان در مسابقات کشوری حائز رتبه شدند افزود :این جشنواره با هدف کشف ، شناسایی و پرورش استعداد‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

معرفی برگزیدگان جشنواره دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.