سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

پایان جشنواره تئاتر استان همدان با معرفی برگزیدگان این جشنوارهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان، با پایان سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان با معرفی برگزیدگان در بخش نمایش نامه مزدک مهیمنی نویسنده نمایشنامه «فرجام عجیب زوج نافرم» عنوان نخست را کسب کرد.

در بخش کارگردانی و طراحی صحنه رتبه نخست  نیز به سجاد طهماسبی کارگردان نمایش «لیلی و مجهول» تعلق گرفت.

در بخش موسیقی هم گروه نمایش «لیلی و مجهول» از تویسرکان برگزیده شدند.

در بخش بازیگری زن، رتبه نخست به نفیسه صالحی و فاطمه بیات، بازیگران نمایش‌های «فرجام عجیب زوج نافرم» و «لیلی و مجهول» از تویسرکان رسید و در بخش بازیگری مرد، رتبه نخست به محمود غفاری و سید مهرداد کاوس حسینی بازیگران نمایش‌های «موسیو ابراهیم» و «گل‌های قرآن» تعلق گرفت.

همچنین هیئت داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان نمایش‌های «لیلی و مجهول» و «فرجام عجیب زوج نافرم» را برای معرفی به سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این آئین، اجرای عدالت فرهنگی در استان را از اولویت‌های این اداره کل بیان کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌های هنری، محلی برای تبادل آراء و اندیشه‌ها است.

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان، ۳ تا ۶ شهریور به میزبانی شهرستان ملایر برگزار شد و ۷ گروه نمایشی در این جشنواره با هم رقابت کردند.

انتهای پیام/ ش

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان همدان

 

برچسب ها: تئاتر ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.