نسخه جدید بازی Spider-Man در راه است

به تازگی از فروشگاه آمازون اطلاعات مربوط به نسخه Year Edition بازی Spider-Man فاش شد که نشان می‌دهد این نسخه به زودی عرضه خواهد شد.

ادیشن جدید بازی Spider-Man در راه استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Spider-Man که در سال گذشته به طور انحصاری برای کنسول PS4 روانه بازار شده بود، در همان ابتدای عرضه توانست نظر بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. این بازی با بالاترین دقت ممکن و توسط استویدو Insomniac Games ساخته شده است و شرکت سازنده سعی کرده است حتی کوچک‌ترین موارد را نیز رعایت کند.

چندی پیش شایعاتی درباره عرضه نسخه Year Edition بازی مذکور در فضای مجازی منتشر شد که البته شرکت سازنده این بازی هیچ عکس‌العملی به آن نشان نداد؛ اما به تازگی از فروشگاه آمازون اطلاعاتی درباره نسخه Year Edition بازی Spider-Man فاش شد که نشان می‌دهد این نسخه قرار است عرضه شود.

ظاهرا این نسخه از بازی قرار است تمام انتظارات گیمرها را از بازی Spider-Man بر آورده کند؛ گیمرها با تهیه این نسخه از بازی علاوه بر دسترسی به نسخه اصلی، اجازه ورود به شهری جدید در بازی را خواهد داشت که The City That Never Sleeps نام دارد، ظاهرا این بخش جدید، قسمت سوم بسته الحاقی منتشر شده در سال گذشته برای این بازی است. قرار است این تسخه جدید عنوان Spider-Man قیمتی نزدیک به ۴۰ دلار داشته باشد که این بازی هم به‌صورت دیجیتالی و هم به صورت فیزیکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

ادیشن جدید بازی Spider-Man در راه است

همچنین در این نسخه از بازی ایرادات قدیمی موجود در عنوان Spider-Man برطرف شده و تغییرات اندکی هم در شیوه‌های مبارزاتی شخصیت اصلی داستان ایجاد شده است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از نسخه جدید این بازی در دسترس نیست و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت سازنده و عرضه عنوان مذکور منتظر ماند.


بیشتر بخوانید: اطلاعات سخت افزاری بازی Gears 5 اعلام شد


در حال حاضر نسخه اصلی و اول بازی Spider-Man در دسترس کاربران کنسول PS4 قرار دارد و گیمرها می‌توانند نسخه فیزیکی یا دیجیتالی این عنوان را خریداری کنند.

انتهای پیام/

نسخه جدید بازی Spider-Man در راه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار