جشن عاطفه‌ها با استقرار ۳۵۳ پایگاه ثابت و سیار در خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، سلم آبادی ، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: اولین مرحله از جشن عاطفه‌ها در میادین، معابر عمومی، بسیج و مراکز نیکوکاری استان آغاز شد.

او افزود: جشن عاطفه‌ها فردا ۸ شهریور در ۲۶ پایگاه در محل مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

سلم آبادی گفت: در مرحله اول ۴۹۸ نفر نیروی انسانی شامل نیرو‌های امداد، مراکز نیکوکاری و بسیج در این پایگاه‌ها مستقر وآماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار خواهند بود.

مدیرکل کمیته امداد استان تعداد کل پایگاه‌های جشن عاطفه‌های امسال را هزار و ۳۵۷ پایگاه عنوان کرد و افزود: مرحله نخست این جشن در روز‌های ۷ و ۸ شهریور در ۳۷۹ پایگاه ثابت وسیار در میادین، معابراصلی شهر‌ها و روستاها، مراکز نیکوکاری، مساجد و پایگاه‌های بسیج و ۹۷۸ پایگاه در مرحله دوم ۱۰ مهر در مدارس استان برپا می‌شود.

او شعار امسال جشن عاطفه‌ها را" با رنگ مهر رویایی را بسازیم " عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تعداد ۱۰ هزار و ۱۰۷ دانش آموز تحت حمایت این نهاد بوده که در آستانه سال تحصیلی جدید نیازمند حمایت مردم سخاوتمند هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: کمک‌های جمع آوری شده درمرحله نخست توسط حوزه‌های حمایتی این نهاد تا پایان شهریور بین دانش آموزان نیازمند یتیم و غیریتیم توزیع می‌شود.

او سرشماره تلفن همراه #۰۵۶*۱*۸۸۷۷*، تلفن نیکوکاری با شماره ۰۹۶۸۸۷۷، سایت کمیته امداد، اپلیکیشن سنا، بله، سکه، آپ، دستگاه‌های خود پرداز بانک‌ها و ادارات تابعه این نهاد را از روش‌های نوین پرداخت کمک به نیازمندان عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

آغاز جشن عاطفه‌ها در خراسان جنوبی

برچسب ها: کمیته امداد ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار