رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل از آغاز دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در رشته قایقرانی آب‌های آرام دختران صبح امروز در دریاچه شورابیل خبر داد.

مرتضی قاطع، رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: دومین المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور در رشته قایقرانی آب‌های آرام دختران به میزبانی اردبیل با حضور ۱۲۵ ورزشکار از ۱۹ استان کشور در دریاچه شورابیل آغاز شد.

او با اشاره به برنامه‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون قایقرانی در برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور عنوان کرد: برگزاری این رقابت‌ها خود گام مهم و موثری در راستای استعدادیابی و معرفی ورزشکاران به فدراسیون قایقرانی جهت حضور در المپیک ۲۰۲۲ جوانان است.

رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات در اردبیل فراهم شده است افزود:۲۰ قایق جهت استفاده ورزشکاران در این مسابقات تجهیز و بازسازی شده است.

قاطع اظهار کرد: المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی در رشته قایقرانی در ۸ استان کشور برگزار می‌شود و تاکنون بیشترین تعداد شرکت کننده در اردبیل حضور دارند.

او گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده توسط هیات قایقرانی استان وضعیت ورزشکاران روبه رشد است و امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/ح

حضور ۱۲۵ ورزشکار از ۱۹ استان کشور در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.