رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل از میزبانی استان اردبیل برای اولین بار در دومین المپیاد استعداد‌های برتر رشته قایقرانی بانوان خبر داد.

مرتضی قاطع،رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه این میزبانی زمینه مناسبی را برای ترغیب و تشویق خانواده‌ها به رشته قایقرانی و جذب نوجوانان و جوانان را در این رشته فراهم می‌کند گفت: در این رقابت‌ها ۱۳۲ قایقران از ۱۷ استان کشور حضور دارند و استان اردبیل نیز با ۵ نماینده در بخش کایاک در این مسابقات به رقابت می‌پردازند.

او بیان کرد: تمامی امکانات از قبیل محوطه سازی هم سطح سازی، آماده سازی تیم‌ها و تجهیز و بازسازی قایق‌ها تجهیز شده است.

رئیس هیات قایقرانی استان اردبیل با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ قایق برای برگزاری مسابقات آماده است عنوان کرد: برای اولین بار هیات قایقرانی ۲ دستگاه قایق موتوری جهت حضور داوران و عوامل نجات غریق در محوطه دریاچه شورابیل مهیاکرده است.

قاطع با بیان اینکه در رشته قایقرانی مقام‌های متعددی کسب شده است گفت: کسب یک مدال طلا در المپیاد قایقرانی پسران، کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور در رشته کانوپولو و کسب مقام چهارم در مسابقات آسیایی جاکارتا از جمله افتخارآفرینی پترو زنان اردبیلی در سال ۹۷ است.

او افزود: در سال جاری در رشته کاناپولو در بخش پسران ۳ نفر را به اردوی تیم ملی اعزام کرده ایم و در حال حاضر کیمیا علیپور در بخش بانوان در اردوی انتخابی آب‌های آرام پارو می زند.

انتهای پیام/ح

۱۳۲ قایقران از ۱۷ استان کشور حضور دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.