همزمان با گرامیداشت ایام هفته دولت طرح‌های عمرانی و صنعتی در شهرک صنعتی قیروکارزین در استان فارس به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح‌های عمرانی و صنعتی در شهرک صنعتی قیر و کارزینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، همزمان با هفته دولت طرح‌های تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی قیروکارزین و نیز طرح سردخانه دو مداره در این شهرک صنعتی با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: برای اجرای این دو طرح افزون بر ۴۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

احد فتوحی افزود: طرح تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی قیروکارزین شامل پروژه‌های زیرسازی و آسفالت خیابان‌های اصلی و معابر و نیز طرح شبکه روشنایی با اعتباری افزون ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرا شده است.

او با اشاره به بهره‌برداری از طرح صنعتی سردخانه دو مداره و بسته بندی و دانه بندی خرما در این شهرک صنعتی گفت: این طرح نیز با سرمایه‌گذاری افزون بر ۳۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ متر بازیربنای ۱۰۰۰ مترراه اندازی و با بهره برداری از آن برای ۱۰ نفر بصورت مستقیم و ۲۰ نفر نیزغیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

فتوحی با اشاره به توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی قیروکارزین، در سال‌های اخیر گفت: تمامی زیرساخت‌ها برای استقرار واحد‌های صنعتی در این شهرک صنعتی شامل امکاناتی نظیر شبکه آب، برق، گاز، مخابرات و روشنایی مهیا شده و تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب ۲۵ طرح عمرانی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: شهرک صنعتی قیروکارزین در زمینی به مساحت ۷۵ هکتار احداث شده است.

فتوحی مطرح کرد: در شهرک صنعتی قیروکارزین تاکنون ۳۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقدشده که از این تعداد ۷ واحد صنعتی با اشتغال‌زایی ۷۲ نفر بهره‌بردار و ۲۵ واحد صنعتی در حال ساخت‌وساز است که برخی از آن‌ها در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

او بابیان اینکه تمام زیرساخت‌ها و امکانات و تسهیلات لازم برای سرمایه‌گذاران به‌منظور سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی فراهم‌شده است، تصریح کرد: این شهرک گنجایش استقرار ۲۶۰ واحد صنعتی با کاربری‌های مختلف در حوزه صنایع کوچک و متوسط با پیش‌بینی اشتغال افزون بر ۱۳۰۰ را در خود دارد.
انتهای پیام/م

بهره برداری از طرح‌های عمرانی و صنعتی در قیروکارزین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار