دیجیتال مارکتینگ در عصر حاضر به یک ضرورت برای موفقیت کسب و کار‌های بدل شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، روهام قلیچی رییس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان گفت: دیجیتال مارکتینگ در عصر حاضر به یک ضرورت برای موفقیت کسب و کار‌های بدل شده است و با توانمندی‌های جوانان این مرز وبوم، عمدتا ضعف از تولید نیست مشکل فروش داریم.

او با توجه به توسعه فناوری اطلاعات طی سال‌های اخیر، تصریح کرد: افزایش متوسط زمان آنلاین بودن کاربران، استفاده گسترده از موبایل‌های هوشمند و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در جهان، امروزه دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک دانش و تخصص مستقل مورد توجه تولیدکنندگان و تجار قرار گرفته است.

رییس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان افزود: دیجیتال مارکتینگ با منطبق ساختن خود با اصول بازار و استفاده از رویکرد‌های مختلف، کاربردپذیری آن‌ها را با زندگی مجازی مشتریان در عرصه وب و اینترنت ممکن کرده و تجارت، کسب‌وکار و مبادله را با سرعتی برق‌آسا به عرصه اینترنت کشانده است.

او تصریح کرد: امروزه بازاریابی در فضای دیجیتال موثرترین راهکار برای رشد کسب و کار خواهد بود و اهمیت دیجیتال مارکتینگ به مراتب از روش‌های سنتی بازاریابی بیشتر می‌شود.

 قلیچی گفت: سمینار بزرگ «دیجیتال مارکتینگ» با استقبال پرشور و بی سابقه علاقمندان در سالن بزرگ نیروی انتظامی رشت با حضور بی نظیر بیش از ۶۰۰ نفر از مشتاقان این حرفه برگزار گردید.

رییس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان با ابراز خرسندی از حضور بسیار شرکت کنندگان فهیم در این سمینار تصریح کرد: این استقبال نشانگر پتانسیل‌های انسانی ارزشمند و تعالی نگر در استان است و عزم این مرکز را در برگزاری سلسله وار آموزش‌ها راسخ‌تر از گذشته می‌نماید.

انتهای پیام/آ

با توسعه فناوری و اینترنت زندگی مجازی در دنیا رقم خورده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.