۶۱۵ طرح عمرانی در هفته دولت در شهرستان رشت به بهره داری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میرشمس مومنی زاده  فرماندار رشت گفت: ۶۱۵ طرح عمران شهری و روستایی، تعاون، صنعت - معدن وکشاورزی، با اعتبار ۳۷۳ میلیارد تومان از سوی دولت و بخش خصوصی در هفته دولت امسال به بهره برداری می‌رسد.

اوافزود: با بهره برداری از این طرح‌ها برای هزار و ۴۷۷ نفر فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

مومن زاده با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان رونق تولید افزود: تلاش برای فعال سازی واحد‌های صنعتی راکد و نیمه فعال، از مهمترین برنامه‌های پیش روی فرمانداری شهرستان رشت است.

فرماندار رشت همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی درسال جاری گفت: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت چهاررکن اساسی انتخابات در هر جامعه‌ای است که ملت بزرگ ایران با مشارکت حداکثری در این تصمیم گیری، حماسه‌ای دیگرمی سازند.

شهردار رشت هم در این مراسم از بدهکاری برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به شهرداری خبر داد و گفت: بر اساس بند واو قانون بودجه امسال، هریک از دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با اعلام بدهی خود از طریق ذی حسابان آن دستگاه و شهرداری، بدهی شان را به صورت اوراق قرضه تهاتر کنند و دولت نسبت به پرداخت این بدهی اقدام خواهد کرد.

ناصر حاج محمدی جذب سرمایه گذاربرای توسعه شهری و ایجاد پارک گردشگری در شهر رشت را از دیگر برنامه‌های شهرداری رشت عنوان کرد واز دستگاه‌های اجرایی خواست با رعایت قوانین و مقررات در صدور مجوز‌های قانونی برای صاحبان سرمایه اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

بهره برداری طرح‌های عمرانی هفته دولت

برچسب ها: هفته دولت ، فرصت شغلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.