نخستین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت، پرده و کالای خواب و هفتمین نمایشگاه تخصصی ورزش، تجهیزات ورزشی و صنایع وابسته در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی فارس، نمایشگاه‌ها را به عنوان ویترین اقتصادی و مهمترین و استاندارد‌ترین مسیر جهت شناسایی، بازاریابی، ارتباط مستقیم و موثر بین تولید کنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان معرفی کرد و گفت: برگزاری این دو رویداد می‌تواند تاثیرات صنعتی، اقتصادی و اجتماعی بسزایی و نقش مهمی در رونق تولید کالا‌های داخلی داشته باشد.

سید محمود موسوی از حضور ۱۷۰ غرفه در سالن حافظ در نخستین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، پرده و کالای خواب خبر داد و گفت: ۷۲ درصد مشارکت کنندگان این عنوان از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، یزد، اصفهان و قزوین به ارائه آخرین محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

او افزود: بیش از ۲۰۰ غرفه در زمینه تولید و توزیع محصولات ورزشی و خدمات و صنایع مرتبط با ورزش و سلامت و هیئت‌های ورزشی در سه سالن سرو، بهار و نرگس به مساحت شش هزار مترمربع که ۴۷ درصد آن‌ها از استان فارس و مابقی از سراسر نقاط کشور در این نمایشگاه حضور دارند نیز پذیرای علاقه‌مندان و فعالان عرصه ورزش و تجهیزات ورزشی هستند.

موسوی همچنین گفت: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه‌ها برنامه‌های جنبی از جمله اجرای نمایش ورزشی در غرفه هیئت‌های ورزشی و همچنین برگزاری همایش با همکاری بخش ورزش و سلامت دانشگاه شیراز تدارک دیده شده است.

تمامی علاقه‌مندان، متخصصان و عموم مردم می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه‌ها تا روز شنبه مورخ ۹ شهریور، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

برپایی نخستین نمایشگاه فرش ماشینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار