دهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه زوج‌های جوان و خدمات مرتبط و دهمین نمایشگاه تشریفات، سفره عقد، گل آرایی به همراه پنجمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا عصر امروز شروع به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس هدف از برگزاری این نمایشگاه را عرضه امکانات و مسیر‌های تسهیل در امر خداپسندانه ازدواج جوانان و تشکیل زندگی اعلام کرد و گفت: ارائه دهندگان تمامی اقلام و خدمات مورد نیاز جوانان برای شروع زندگی مشترک از جمله مبلمان، فرش، لوستر، دکوراسیون داخلی، لوازم خانگی، خدمات تشریفات مجالس، مزون لباس، آتلیه، انواع سفره عقد و گل آرایی به صورت یکجا در این نمایشگاه گرد هم آمده‌اند.

سید محمود موسوی با اعلام اینکه برای کمک به تسهیل امر حسنه ازدواج، زوج‌های جوان می‌توانند برخی اقلام و خدمات مورد نیاز خود را از این نمایشگاه به صورت اقساطی تهیه کنند، افزود: ۱۳۵ مجموعه ارائه دهنده کالا و خدمات در چهار سالن سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا به نمایش محصولات و برنامه‌های خود می‌پردازند.

وی تصریح کرد: ۵۰ درصد مشارکت کنندگان این نمایشگاه را فعالان این عرصه در استان فارس تشکیل داده‌اند و مابقی از استان‌های تهران، اصفهان و خراسان حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس اظهارداشت: علاقمندان و عموم بازدیدکنندگان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۴ خرداد همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس مراجعه کنند.
انتهای پیام/م

تامین نیازهای اولیه شروع زندگی در نمایشگاه شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار