سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مشکلات پارس جنوبی به حدی زیاد است که می‌توان از آن‌ها کتابی ۱۰۰ صفحه‌ای نوشت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره مشکلاتی که پیش از تمرین امروز تیمش در ورزشگاه تختی جم به وجود آمده است، اظهار داشت: ناراحتی خاصی نبود. به مردم جم علاقه دارم و تیم نیز برای آن‌ها است و به خاطر آمدن آن‌ها به تمرین، به بازیکنان گفتم در هر شرایطی باید امروز تمرین را برگزار کنیم.

نمی‌خواستیم تمرین کنیم

کمالوند ادامه داد: اما نکته‌ای که وجود دارد این است که مگر می‌شود یک تیم در آخرین تمرین پیش از بازی در لیگ برتر که با اولین تمرین تیم در جم همراه شده است، نه دروازه‌های ورزشگاهش تور داشته‌باشد نه زمین تمرینش خط‌کشی شده باشد؟ البته تور را از زمین تمرین شماره ۲ آوردند و مشکل حل شد. نمی‌خواستیم تمرین کنیم، اما به احترام مردمی که ولی نعمت ما هستند و تیم هم برای آن‌ها است به بچه‌ها زنگ زدم و گفتم به زمین تمرین  بیایند.


بیشتر بخوانید: مدیرعامل جدید پارس جنوبی فردا معرفی می‌شود


برای پرواز به عسلویه بلیت نداشتیم

سرمربی پارس جنوبی در خصوص تاثیر تاخیر پرواز کاروان پارس جنوبی به عسلویه در اتفاقات پیش از تمرین، بیان کرد: برای پرواز هم به ما گفتند بلیت ندارید. مشکلات تیم ما زیاد است که مردم  در جریان آن نیستند. البته نمی‌خواهیم به آن‌ها استرس وارد کنیم. ۲، ۳ ساعتی در فرودگاه علاف شدیم، چون اصلا بلیتی برای پرواز به عسلویه نگرفته بودند. به هر حال از مردم جم به خاطر استقبال‌شان در تمرین امروز ممنونم و امیدوارم با نتایج خوب کار آن‌ها را جبران کنیم. اگر هم تا الآن ماندیم و کار می‌کنیم به خاطر همین مردم بوده است.


بیشتر بخوانید: کمالوند: کاش می‌دانستید بازیکنان ما کجا می‌خوابند/ این توپ مخصوص فوتسال است


۹۰  درصد مشکلات‌مان را به هواداران نگفتیم

کمالوند درخصوص انتظارش از مردم جم در بازی روز جمعه مقابل ذو‌ب‌آهن اصفهان گفت:  باید به مردم بگویم که ما مشکلات زیادی داریم که ۹۰ درصد از آن‌ها را به هواداران نگفتیم. با وجود همه مشکلاتی که داریم، امیدمان به خدا و هواداران است و از آن‌ها میخواهیم که از بازی فردا تا هفته سی‌ام از ما حمایت کنند تا نتایج‌مان از سال گذشته بهتر باشد.

کمالوند: می‌توانم کتابی ۱۰۰ صفحه‌ای از مشکلات پارس جنوبی بنویسم

اگر بخواهم درباره همه مشکلات صحبت کنم، باید ۱۰۰ کتاب بنویسم

او درخصوص صحبت‌هایی که به صورت شخصی با هواداران پارس جنوبی در حاشیه تمرین امروز داشته است، گفت: برخی مسائل را به شکلی برای مردم جلوه می‌دهند تا آن‌ها از چیزی با خبر نباشند. از اول هم بحث ما پول نبود. ما نمی‌گوییم که چرا الآن به ما پول نمی‌دهند. بلکه می‌گوییم اسپانسر تیم چه کسی است؟ چه کسی می‌خواهد پول ما را بدهد؟ چرا باید در اتاق کوچکی ۲ تن از بازیکنان خارجی‌مان اسکان داشته باشند؟ این بازیکنان از برزیل آمدند. اگر بخواهم درباره همه مشکلات صحبت کنم، باید ۱۰۰ کتاب بنویسم.

هفته چهارم به بعد، چهره واقعی پارس جنوبی نمایان می‌شود

کمالوند گفت: ما همه مشکلات را کنار گذاشتیم، مثل بازی با پرسپولیس، که تازه شب بازی بچه‌ها در اردو حاضر شدند و بازی خوبی هم انجام دادند. فکر می‌کنم هفته چهارم به بعد، چهره واقعی پارس جنوبی نمایان می‌شود. چون تنها تیم تاریخ لیگ برتر هستیم که ۹۰ درصد بازیکنان فصل گذشته‌اش را از دست داده است و همه بچه‌ها جدید هستند.    

انتهای پیام/   

آخرین اخبار از تیم فوتبال پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار