سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی در پایان بازی مقابل پرسپولیس نسبت به حواشی این تیم واکنش نشان داد.

کمالوند: کاش می دانستید بازیکنان ما کجا می خوابند/ این توپ مخصوص فوتسال است/  فتاحی به خوبی صورت مساله را پاک می کند/ برای کالدرون جوابی ندارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم در پایان بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: من یک عذرخواهی به خبرنگاران به خاطر نشست خبری دیروز بدهکار هستم. واقعا مشخص نبود که در این بازی شرکت می‌کنیم یا نه. مشکلات زیادی داشتیم، اما سرانجام تیم را آماده کردیم و مقابل قهرمان ۳ دوره گذشته لیگ  بازی کردیم و موقعیت هم داشتیم.

قیمت یک بازیکن پرسپولیس معادل کل تیم ما است

او افزود: بازی پایاپایی بود که در یک برهه ۱۰ دقیقه‌ای تمرکز ما  از دست رفت و گل خوردیم. بعضی از  بازیکنان ما برای اولین بار در لیگ برتر بازی کردند مثل مهدی ترکمان و پوریا آریاکیا و برخی بازیکنان را هم در اختیار نداشتیم و در خط حمله هم کم زور ظاهر شدیم. برای تعویض دست مان خالی بود، شاید کلیشه‌ای باشد، اما قیمت یک بازیکن پرسپولیس معادل کل تیم ما است.


بیشتر بخوانید:  نوری: نباید مانع ورود هواداران به ورزشگاه شویم


کمالوند ادامه داد: ۱۹ بازیکن از پارس جنوبی جدا شدند. به جز فریبرز گرامی، محمد نوری و شهرام گودرزی همه بازیکنان جدا شدند. چون ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد‌های فصل گذشته باقی مانده بود و گفتند نمی‌مانیم. یک تیم تازه‌ی تازه داریم.

مشکلات مان زیاد است

سرمربی پارس جنوبی گفت: روی پیراهن پارس هیچ تبلیغی نزدیم. کاش می‌دانستید که بازیکنان ما کجا می‌خوابند. خیلی مشکلات داریم.   مشکل هتل، هواپیما و جای خواب  داریم و بحث پرداختی به بازیکنان، بحث آخرمان است. از نظر بدنی خوب بودیم، چون فشار آوردیم برخی بازیکنان مثل مهدی ترکمان و پوریا آریاکیا خوب بودند. وقتی  جلوی ترابی و امیری که جام جهانی باز کردند اشتباه کنید، حتما گل می‌خورید. البته آینده خوبی برای تیم می‌بینیم. شاید  مردم  برداشت اشتباه کنند و بگویند دنبال پول هستیم. نه بلکه می‌گویم ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد‌های فصل گذشته پرداخت نشده است. تکلیف ما چیست؟ بگویند از هفته دهم بیایید پول بگیرید می‌گوییم چشم، اما باید بگویم بازیکنان خارجی مان در اتاق ۲ در ۳ زندگی می‌کنند و وقتی حمام می‌خواهند بروند، باید ۳۰ دقیقه صبر کنند. مشکلات اساسی داریم.


بیشتر بخوانید:  رضاییان: پرسپولیس روی تک موقعیت‌ به برتری رسید


این توپ فوتبال نیست، بلکه توپ تنبل فوتسال است

کمالوند گفت: توپ مسابقات ضعیف‌ترین و بی کیفیت‌ترین توپ در این ۱۰ -۱۲ سال گذشته است. امروز سه خطای اوت رخ داد، چون توپ از دست بازیکنان در می‌رفت. این توپ فوتبال نیست، بلکه توپ تنبل فوتسال است. سازمان لیگ که نباید اینگونه صحبت کند و ما نیز حق داریم که حرف بزنیم. توپ مسابقات افتضاح است. پرسپولیس، سپاهان، استقلال و همه به این توپ‌ها اعتراض دارند.

او افزود: من پانصدمین نفری هستم که این حرف را می‌زنم. از بازیکنان استقلال و پرسپولیس می‌توانید بپرسید. در اینستاگرام هم پست گذاشتند. یک بار به توپ شوت زدم و حس کردم که پیر شدم، اما دیدم توپ تنبل و باعث مصدومیت شده است. البته فتاحی صورت مساله را خوب پاک می‌کند و می‌گوید زمین را آب بدهیم.

هنوز از پاس همدان طلب دارم

کمالوند گفت: من تاج را خیلی دوست دارم، اما آدم چاپلوسی نیستم، به ۲ دلیل تاج را دوست دارم. او فوتبالیست بوده و شرایط ریاست فدراسیون را دارد. مگر قرار نبود بدهکار‌ها بازی نکنند؟ تکلیف ما چه شد؟ از ۵ سال پیش هنوز طلب دارم. کفاشیان که بزرگ‌ترین ضربه را به من زد، بار‌ها نوشت فرصت بدهید به تیم پاس همدان، تا منحل نشود که من هم ۴۰ میلیون مالیات دادم. شما هم برای مربیان احترام قائل باشید. می‌گویند در مورد داور حرف نزن می‌گوییم چشم نمی‌زنیم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - پارس‌جنوبی صفر/ چیپ ترابی روبان افتتاحیه لیگ برتر را قیچی کرد


او ادامه داد: با ۳۰۰ میلیون چند سال پیش یک ماشین خوب می‌شد خرید، اما حالا لاستیک‌های آن را هم نمی‌شود بخرید. تاج را قبول دارم، اما وقتی نمی‌توانیم طلب ۸ سال پیش را بگیریم، چه کار کنیم؟

او گفت: از کالدرون و داور راضی هستم. او حرفی زده، اما من با توجه به خواسته سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال جوابی ندارم.

انتهای پیام/

اظهارات کمالوند درباره بازی با پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار