سرمربی تیم ملی تنیس گفت: رعایت نشدن برخی الزامات در تیم ملی موجب یک سری اختلافاتی با فدراسیون شد.

سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس مردان ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص خداحافظی مجید شایسته سرپرست سابق این فدراسیون عنوان کرد: ضمن برگزاری مجمع عمومی تنیس، مراسم تودیع  مجید شایسته پس از ۱۰ سال نیز انجام شد و امیدوارم که او  در ادامه راه موفق باشد.


بیشتر بخوانید: سوری: رسیدن تنیس ایران به ژاپن مانند خواب است/ ما نه پسرفت و نه پیشرفت کرده ایم


دلیل اختلاف من با فدراسیون رعایت نشدن برخی الزامات بود

احمدوند در مورد اختلافات پیش آمده بین خود و فدراسیون تنیس در چند وقت گذشته بیان کرد: یک اختلافاتی پس از اینکه در گروه دوم ماندیم بین تیم ملی و فدراسیون شکل گرفت و علت اصلی آن این بود که برخی از الزاماتی که مدنظر ما بود به طور کامل اجرا نشد. متاسفانه این الزامات را اعضایی که در کمیته تیم‌های ملی بودند جدی نگرفتند و شاید ضرر بحث‌هایی که در این مورد داشتیم را امسال دیدیم که خود را در مسابقات دیویس کاپ نشان داد.

خالدان بابت عملکردش باید عذرخواهی می‌کرد 

او همچنین در خصوص عملکرد ضعیف تیم ملی تنیس ایران در رقابت‌های دیویس کاپ و واگذاری هر ۴ بازی در این مسابقات واکنش نشان داد و اظهار کرد: ورزش حرفه‌ای دارای ملزوماتی است که همان زمانی که در گروه دوم مسابقات بودیم باید آن را اگر جدی می‌گرفتیم، الان شاهد افت تنیس نبودیم. اما ما امسال از جایی ضربه خوردیم که اصلا فکرش را هم نمی‌کردیم، نفر اول تیم ما شاهین خالدان خیلی پایین‌تر از سطح خودش در رقابت‌ها تنیس بازی کرد و بقیه هم که جوان بودند و سال اولی بود که پا به رقابت‌های دیویس کاپ می‌گذاشتند، خالدان حتی بابت عملکردش عذرخواهی هم نکرد. ۷۵ درصد تیم ملی جوان بودند و کسی که باید  تیم را به جلو سوق می داد ضعیف‌ترین عملکرد را داشت و متاسفانه خالدان بابت عملکردی که داشت پاسخگو نیست. من شخصا بابت اتفاقی که افتاد عذرخواهی کردم و انتظار داشتم این بازیکن هم عذرخواهی می‌کند. ورزشکار در ابتدای امرباید مسئولیت کاری که کرده را به عهده بگیرد، ولی هیچ مصاحبه‌ای در این زمینه نکرد که درست نیست.


بیشتر بخوانید: شایسته: از نامزدی انتخابات رئیس فدراسیون تنیس انصراف ندادم/ بابت کسب نتیجه ضعیف در مسابقات دیویس کاپ شخصا عذرخواهی کردم


با حداقل‌ها تیم ملی را جمع کردیم

سرمربی تیم ملی تنیس همچنین در ارتباط با بحث اعزام بازیکنان که توسط فدراسیون صورت می‌گیرد بیان کرد:  ما با حداقل‌ها تیم ملی را جمع کردیم و قطعا این تعداد برای تنیسوری که می‌خواهد در رقابتی همچون دیویس کاپ پا به میدان بگذارد،   کافی نیست. بازیکن حداقل باید ۱۲۰ هفته درسال مسابقه برگزار کند که ما حتی یک سوم آن را هم  ترتیب نداده ایم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تنیس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار