نمایشگاه خودرو‌های هیات موتورسواری و اتومبیلرانی به مناسبت هفته دولت در کرمانشاه گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدجواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت : نمایشگاه خودرو‌های هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان واقع در پارک شاهد، امروز (ششم شهریور) افتتاح شده و تا عصر فردا فعالیت خواهد داشت.

او گفت : در این نمایشگاه جمعا ۱۲۰ خودرو سافاری و آفرود، موتور‌های سنگین، خودرو‌های کلاسیک با قدمت بالای ۳۰ سال و خودرو‌های تیونینگ و آپشن به نمایش درآمده است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه ساعت بازدید از این نمایشگاه را برای علاقمندان به خودرو‌های موتورسواری و اتومبیلرانی از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۱ شب اعلام کرد.

او در ادامه از برگزاری برنامه‌های جانبی در حاشیه این نمایشگاه خبرداد و گفت: همچنین درحاشیه برپایی این نمایشگاه، کارگاه آموزشی تخصصی "درگ" با مدرسی سامان خنجری قهرمان درگ ایران برگزار می‌شود.

کرانی استقبال گسترده جوانان از این نمایشگاه را پیش بینی کرد و افزود: خوشبختانه باتوجه به اینکه طی سال‌های گذشته رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی در کرمانشاه بخوبی جا افتاده، بنابراین همواره در نمایشگاه‌هایی که در این زمینه برپا می‌کنیم، شاهد استقبال خوب مردم و بویژه جوانان هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

آغاز نمایشگاه خودرو‌های هیات موتورسواری و اتومبیلرانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.