سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: نسبت به سال گذشته کار سخت‌تری در نوزدهمین دوره لیگ برتر داریم.

گل‌محمدی: امیدوارم مشکلات توپ‌های لیگ برتری حل شود/ از نقل و انتقالات راضی هستمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار با شاهین بوشهر اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم فصل خوبی را همچون لیگ پیش برای مردم خوب خراسان داشته باشیم. اولین بازی خانگی در لیگ نوزدهم را در پیش داریم. امیدواریم که در حضور پرشور هواداران، بازی خوبی را انجام دهیم.

او افزود: حریفی ناشناخته‌ای داریم که مربی خوب و بادانشی دارد. ویسی می‌تواند هر تیمی را متوقف کند. بازی راحتی را در پیش نداریم و باید با گذاشتن انرژی زیاد، ۳ امتیاز خانگی را از آن خود کنیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: این بازی سختی‌های خاص خود را دارد. بازیکنانم در فرم مطلوبی هستند، اما یکی - ۲ بازیکن تیم مصدوم هستند و به بازی نمی‌رسند. سایر بازیکنان از انگیزه بالایی برخوردار هستند و به موفقیت امیدوارم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ برتری تاکید کرد: این توپ‌ها یک سری مشکلات دارد. مسئولان سازمان لیگ به من گفتند این توپ برای چمن‌هایی هست که خیس است. آن‌ها برای حل این مشکل به ناظران ابلاغ کردند که پیش از آغاز هر بازی، باید چمن خیس شود. امیدوارم این مشکل حل شود. فکر می‌کنم رفته رفته خیلی از این مشکلات حل خواهد شد.

او در خصوص فعالیت شهرخودرو در ساعات پایانی نقل و انتقالات گفت: نمی‌توانم در این خصوص چیز خاصی بگویم، اما ممکن است اتفاقاتی در این بازه زمانی کوتاه رخ دهد.

گل‌محمدی در خصوص عملکرد شهرخودرو در بازار نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه‌ای که داشتیم خرید کردیم. جا دارد که از حمیداوی تشکر کنم که دست ما را باز گذاشت. باید از سرآسیایی نیز تشکر کنم، زیرا بازه نقل و انتقالات به مراتب سخت‌تر از زمان برگزاری لیگ است. ۵ روز پیش بازی کردیم و فرصت خوبی برای ریکاوری داشتیم.

گل‌محمدی در خصوص شرایط سروش رفیعی گفت: تمرینات خیلی خوبی با سروش داشتیم و خوب کار کرده، اما فکر می‌کنم، چون دیرتر به ما اضافه شد. سروش هنوز به آمادگی کامل نرسیده و باید در چارچوب مسابقات به آمادگی مطلوب برسد.

او گفت: امسال فکر می‌کنم هواداران پرشورتر از گذشته کنارمان باشند. توقع داریم، ستاره‌ها با توجه به اسم‌شان خیلی خوب کار کنند.

گل‌محمدی گفت: همانطور که سال گذشته مدیران شهری از ما حمایت مطلوبی داشتند، امیدوارم امسال بهتر از قبل این کمک‌ها را داشته باشیم. شخصی از جیبش برای فوتبال این استان و این شهر هزینه می‌کند و نباید اجازه بدهیم دلسرد شود. توقع زیادی هم نداریم، فقط بحث زمین تمرین مطرح است که اگر این موضوع فراهم شود، از مسئولان شهری و استانی ممنون می‌شویم. امیدوارم کنار تیم باشند و از لحاظ معنوی به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار