سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص احتمال جذب امید ابراهیمی پس از دیدار مقابل پیکان واکنش نشان داد.

گل‌محمدی: فقط در یک صورت بازیکن جدید می‌گیریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو پس از برتری تیمش مقابل پیکان تهران اظهار داشت: اولین بازی لیگ برای ما خیلی خوب تمام شد و نتیجه خوبی گرفتیم. هرچند که این نتیجه با سختی زیادی بدست آمد.

او ادامه داد: برد خوبی بود، شروع مسابقات برای ما و هدف ما کسب ۳ امتیاز بود که با تلاش به این نتیجه دست پیدا کردیم. بازی را خوب شروع کردیم و از موقعیت‌های مان به خوبی استفاده کردیم و گل‌های قشنگ و زیبایی هم به ثمر رساندیم. در نیمه دوم هم بازی را خوب شروع کردیم، اما فشار حریف زیاد شد. پیکان تیم سخت کوشی است و بردن این تیم سخت بود. به خوبی دفاع کردیم، اما اشکالاتی در نیمه دوم خصوصا در انتقال دفاع به حمله داشتیم و توپ‌های زیادی را از دست دادیم و همین توپ لو دادن‌ها باعث شد که حریف فشار زیادی به ما وارد کند. البته در خط دفاعی و دروازه خوب ظاهر شدیم و از گل‌های مان دفاع کردیم و بازی را بردیم.


بیشتر بخوانید: شیعی: شهر خودرو یکی از شانس‌های قهرمانی است/ ویلموتس به زودی شارژ مالی می‌شود
شهرخودرویی‌ها شارژ مالی می‌شوند


او درباره گل زنی هر ۲ مهاجمش در این بازی گفت: در مجموع وقتی مهاجمان گل می‌زنند بیشتر از مدافعان خوشحال می‌شوم . سیستم بازی ما مبتنی بر ارسال از کناره‌ها و استفاده از عمق حریف است که موقعیت‌های زیادی را برای مهاجم‌ها به دست می‌آورد. آمدن روح الله باقری جان تازه‌ای به خط حمله ما داده است و از لحاظ ضربه به چهارچوب و نوع بازی که باقری انجام می‌دهد به نظرم برای مدافعان حریف کار را سخت می‌کند. برای هافبک‌های مان هم کار سخت بود. اما در مجموع بازی خوبی را ارائه دادیم.

گل‌محمدی درباره جذب بازیکن جدید در تیمش گفت: من درباره این مسئله بار‌ها صحبت کردم براساس نیازمان بازیکن گرفتیم و زمان نیاز دارند تا با تیم هماهنگ باشند البته چند نفر هم مصدوم و ناآماده هستند و یک مقدار از این لحاظ عقب هستیم و با بازی‌های بیشتر این مسئله جبران می‌شود. بازیکن جدیدی نمی‌گیریم مگر این که آن بازیکن کسی باشد که نتوانیم از اسمش بگذریم.

انتهای پیام/

اظهارات گل‌محمدی پس از بازی با پیکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار