رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ۵ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان جیرفت به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۵ پروژه بهداشتی و درمانی در جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی گنج آباد جیرفت گفت: مرکز جامع خدمات سلامت گنج آباد با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال و زیربنای ۵۰۰ مترمربع به بهره برداری می‌رسد که بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ نفر را تحت پوشش دارد و هشت بهورز در این مرکز ارائه خدمت می‌کنند.

او افزود: امروز به طور همزمان سه پایگاه اورژانس جاده‌ای ۱۱۵ دهنو فتح المبین، ده پیش و اسفندقه هر کدام با اعتباری بیش از ۳۴۰ میلیون تومان و زیربنای ۱۲۰ متر مربع افتتاح شدند و یک دستگاه آمبولانس با اعتبار یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان هم به ۱۱۵ شهر ساردوئیه اختصاص یافت.

مکارم با اشاره به افتتاح پایگاه سلامت شهری سرجاز با اعتبار ۷ میلیارد ریال و زیربنای ۲۷۰ متر مربع از محل طرح‌های تحول سلامت در جیرفت گفت: این پایگاه بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: در هفته دولت ۲۴ پروژه بهداشتی و درمانی با اعتبار ۶۶ میلیارد ریال و با زیربنای حدود ۵ هزار مترمربع در جنوب کرمان افتتاح و کلنگ زنی شده است.

او افزود: این پروژه‌ها شامل، ستاد شبکه بهداشت، اورژانس پیش بیمارستانی، مرکز جامع خدمات سلامت، پایگاه سلامت شهری، خانه بهداشت، اورژانس جاده‌ای در راستای ارتقای خدمات سلامت منطقه جنوب کرمان افتتاح شد.

ظهر امروز با حضور دکتر اصغر مکارم رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، کمالی پور نماینده شهرستان‌های جیرفت عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ابوذر عطاپور فرماندار جیرفت و دیگر مسئولان شهرستان ۵ پروژه بهداشتی و درمانی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/ح

بهره برداری ازچند طرح بهداشتی همزمان با هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار