مهم‌ترین حوادث امروز ششم شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروزششم شهریور ماه  سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

قاچاق ۱۰۰ میلیاردی پارچه با کانتینرحمل گاز مایع

سردار "مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید امامی شهرستان "شهرضا" یک دستگاه کامیون کشنده کانتینردار مخصوص حمل مایعات گازی را برای کنترل محموله و مدارک متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه خودرو حامل محموله قانونی گاز مایع بود افزود: ماموران ایست و بازرسی که با پاسخ‌های ضد و نقیض راننده مواجه شدند تصمیم به بازرسی بیشتر و دقیق‌تر از کانتینر مذکور گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در بازرسی دقیق مشخص شد این خودرو یک جاساز بسیار حرفه‌ای دارد که ۱۵ تن انواع پارچه و لباس خارجی قاچاق از آنجا کشف شد.

سردار معصوم بیگی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان قاچاق هر نوع کالا را زمینه ساز رکود اقتصادی، تورم و افزایش بیکاری جوانان کشور دانست و تاکید کرد: قاچاقچیان کالا این را بدانند که نیروی انتظامی و قوه قضائیه با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.
 

برخورد پراید و درخت در آتشگاه ۵ مصدوم داشت

عباس عابدی در خصوص حادثه ترافیکی بامداد امروز در خیابان آتشگاه اظهار کرد: این حادثه ساعت یک و ۲۴ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

او به اعزام یک کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اشاره کرد و گفت: این حادثه پنج مصدوم شامل یک زن، یک مرد و سه کودک داشت که همه مصدومان برای درمان تکمیلی به بیمارستان امین منتقل شدند.
 
 

توقیف ۵۳ وسیله نقلیه متخلف در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان دراین خصوص اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودرو‌ها و موتورسیکلت سواران متخلف و برهم زننده نظم عمومی جامعه، ماموران انتظامی طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان طرح‌های انتظامی مختلفی را اجرایی کردند.

او با اشاره به توقیف ۳۴ دستگاه موتورسیکلت و ۱۹ دستگاه خودروی متخلف افزود: عدم استفاده ازکلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی، سرعت و سبقت غیرمجاز، نداشتن گواهینامه و مدارک ازجمله تخلفات رانندگان وسایل نقلیه بوده است.

سرهنگ خدادوست بیان داشت: از دیگر دستاورد‌های این طرح دستگیری ۳۸ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی و مخلان نظم عمومی جامعه است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی تاکید کرد:طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی پلیس با شدت و قوت تداوم خواهند یافت و نیروی انتظامی با مخلان نظم عمومی جامعه برخوردی قاطع و قانونی می‌کند.
 
 

خرده فروشی مواد افیونی زوج جوان با خودروی سرقتی

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت:عوامل کلانتری ۱۳ اصفهان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید با ۲ سرنشین خانم و آقا مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

او با اشاره به اینکه طی استعلام صورت گرفته از مرکز پیام مشخص شد که خودروی مورد نظر مسروقه است، بیان داشت: خودرو متوقف شد و راننده و سرنشین که یک زوج بودند دستگیر شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بازرسی از کیف خانم ۳ بسته کوچک ماده مخدر شیشه آماده توزیع کشف شد که در بازجوئی‌های بعمل آمده مشخص شد این افراد توزیع کنند مواد افیونی نیز هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا بررسی‌های لازم انجام شود.

کشف ۲ هزار و ۷۷۵ کیلو عسل غیربهداشتی در برخوار

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: پس از اطلاع از اینکه فردی اقدام به تولید عسل غیر بهداشتی و انتقال آن به شهرستان "برخوار" می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ غلامرضا براتی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی برخوار، وانت نیسان حامل محموله عسل را شناسایی و در یکی از محور‌های فرعی این شهرستان متوقف کردند.

او با اشاره به کشف ۲ هزار و ۷۷۵ کیلو عسل از این خودرو گفت: در بررسی‌های کارشناسان اداره بهداشت، تقلبی و غیربهداشتی بودن محموله تایید شد.

سرهنگ براتی افزود: یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار