رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهارگفت:واحد تولیدی آب معدنی، ماءالشعیر و نوشابه صدرا امید شرق چابهار با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیاردی تا پایان شهریور به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح واحد تولیدی آب معدنی، ماءالشعیر در چابهارهادی اکبری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار،در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به همراه فرماندار ویژه شهرستان چابهار ازآخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی واحد تولیدی آب معدنی، ماءالشعیر و نوشابه شرکت صدرا امید شرق واقع در بخش دشتیاری شهرستان چابهار بازدید بعمل آوردند.

او افزود:روند ایجاد این واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی پروژه ۹۸ درصد در انجام می‌شود که این واحد تولیدی پس از به بهره برداری رسیدن محصولاتی از جمله آب معدنی با ظرفیت ۱۸ میلیون بطری در سال، ماء الشعیر با ظرفیت ۹ میلیون بطری در سال و نوشابه با ظرفیت ۴۰۰ هزار بطری در سال، تولید خواهد کردو میزان اشتغال پیش بینی شده جهت این کازخانه ۴۶ نفر است.

اکبری ادامه داد: تا کنون ۱۵ میلیارد تومان در این واحد تولیدی سرمایه گذاری شده است که از این مبلغ ۵ میلیارد تومان تسهیلات از اعتبارات توسعه سواحل مکران پرداخت شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار در پایان بیان داشت: طرح توسعه این کارخانه، جهت تکمیل زنجیره تولید نوشابه انرژی زا و ویتامین ث، برای صاردات است.

کارخانه فوق تا پایان ماه جاری تکمیل و آماده بهره برداری است.

انتهای پیام/ع

۱۵ میلیارد تومان در واحد تولیدی آب معدنی سرمایه گذاری شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار