فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پلیس با همه توان از امنیت اقتصادی کشور در راستای شکوفایی جامعه دفاع و به مخلان نظام اقتصادی اجازه فعالیت نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با مدیرشعب بانک سپه استان کرمانشاه گفت : امروز یکی از بخش‌هایی که به شدت مورد توجه دشمن برای ضربه زدن به آن قرار دارد، نظام اقتصادی و ارزی کشور است.

او گفت : از ابتدای سال قبل و همزنان با دور جدید تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا علیه کشورمان، برخی‌ها در داخل با این اقدام همراه شده و با اخلال در نظام اقتصادی و پولی سعی در منفعت طلبی داشتند.

 جاویدان افزود: نوسان در قیمت نرخ ارز، سکه و طلا از جمله مشکلات پیش آمده بود که برخی‌ها بر آن دامن می‌زدند، اما پلیس به سرعت وارد ماجرا شد و بسیاری از این افراد را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با دستگیری مخلان نظام اقتصادی و خصوصا سرشبکه‌های باند آرامش نسبی بر بازار سکه و ارز حاکم و هم اکنون شاهد ثبات نسبتا خوبی در این خصوص هستیم.

او از حوزه فعالیت پلیس در حوزه اقتصادی را مربوط به برخورد با قاچاقچیان دانست و گفت: در این خصوص نیز اقدام لازم انجام و ضربه‌های خوبی به قاچاقچیان وارد شده است.

 جاویدان گفت: با همکاری همه دستگاه‌های متولی در امر برخورد با مخلان نظام اقتصادی، شاهد ثبات کامل در بازار و بهبود وضعیت موجود باشیم.

مدیرشعب بانک سپه از امنیت آفرینی پلیس در حوزه‌های مختلف قدردانی کرد و گفت: یکی از حوزه‌هایی که نیروی انتظامی به خوبی وارد آن شد برخورد قاطعانه با اخلالگران بازار ارز بود.

عبدالعلی شریفی گفت: سال گذشته که شاهد آشفتگی‌هایی در نظام اقتصادی بودیم پلیس توانست مقتدرانه با این افراد برخورد و با دستگیری آن‌ها شرایط را بهبود بخشند.

او با ابراز خرسندی از انتصاب سردار جاویدان به عنوان فرمانده انتظامی استان، گفت: تا امنیت موجود در استان که در سطح بسیار خوبی قرار دارد، ارتقاء یابد .

 

 

انتهای پیام/د

 قدردانی از امنیت آفرینی پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.