ضرب الاجل برای بازسازی سردیس قایقران/ موضوع در دستگاه قضا در دست بررسی است

مسئول واحد فرهنگی شهرداری بندر انزلی گفت: عملیات بازسازی سردیس قایقران کلید خورد و اقدام های ضرب الاجلی برای بازسازی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حامد سمیعی ، مسئول واحد فرهنگی شهرداری بندر انزلی گفت: ۳روز پیش سردیس سیروس قایقران، فوتبالیست مشهور در بلوار ساحلی بندر انزلی از سوی افرادی ناشناس شکسته شد که این امر بدون هیچ توجیهی به مذاق مردم این شهر خوش نیامد.

او ، با بیان اینکه تاکنون عامل شکسته شدن سردیس این فوتبالیست مشهور گیلانی مشخص نشده است، افزود: هنوز خاطیان امر شناخته نشده اند اما پرونده این اتفاق در دستگاه قضا در دست بررسی است .

مسئول واحد فرهنگی شهرداری بندر انزلی گفت: بلافاصله بعد از این اتفاق عملیات بازسازی سردیس کلید خورد و از طراح اولیه سردیس خواستیم در اسرع وقت اقدامات لازم را آغاز کند.

حامد سمیعی افزود:این اولین بار است که به مجسمه مرحوم سیروس قایقران آسیب وارد می شود اما پیش از این مجسمه ای دیگر در ضلع شمالی ورزشگاه تختی هم مورد تعرض قرار گرفته بود .

او تصریح کرد: سردیس مرحوم قایقران در سال ۱۳۹۲ باهزینه ای بیش از ۲۵میلیون ریال ساخته شده است و نزد مردم انزلی از قداست بالایی برخوردار است.

 

انتهای پیام/م.ع

سردیس قایقران دوباره ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.