ثبت نام جامعه ورزش گیلان در سامانه مبین

جامعه ورزش گیلان برای سهولت خدمات رسانی در سامانه ملی اطلاعات(مبین) ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمدحسین جواندل معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان گیلان گفت: مربیان، داوران، ورزشکاران قهرمانان و همه دست اندرکاران ورزش در عرصه کشوری و ملی برای سهولت خدمات رسانی در سامانه ملی اطلاعات (مبین) ثبت نام کنند.
وی دستیابی به آمار و اطلاعات عمومی وتخصصی را لازمه ارائه خدمات به هنگام و جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه انسانی ارزیابی کرد وافزود:هدف از ایجاد این سامانه یکپارچه سازی اطلاعات و داده‌های ستادی، فدراسیون‌ها، هیات‌ها و اداره‌های کل هر استان خواهد بود.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ثبت نام در این سامانه الزامی است گفت: ازهمه قهرمانان، داوران، مربیان و ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش در عرصه کشوری و ملی دعوت می‌شود تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و مراجعه به اداره کل ورزش و جوانان، اداره‌های تابعه استان، هیات‌های ورزشی و یا دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت اطلاعات عمومی و تخصصی خود در پایگاه ملی اطلاعات سرمایه انسانی وزارت ورزش و جوانان (سامانه مبین) اقدام کنند.
جواندل با بیان اینکه سامانه مبین از سوی وزارت ورزش و جوانان برای شفاف سازی چگونگی ارائه خدمات رسانی خواهد بودتصریح کرد: جامعه ورزش برای اطلاع از آخرین وضعیت ثبت اطلاعات خود از طریق سامانه پیامکی #۷*۴*۴* اقدام و یا به سایت وزارت ورزش و جوانان     www. msy.gov.ir  مراجعه کنند.

   انتهای پیام / ق

   نام نویسی  جامعه ورزش گیلان در سامانه  مبین                  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.