مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴ دهه از عمر خود گفت: سنگ اندازی بدخواهان در مسیر توسعه طبیعی است.

سنگ اندازی بدخواهان در مسیر توسعه طبیعی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر علی کامیاب که در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه اداره کل ورزش و جوانان فارس سخن می‌گفت، توسعه همه جانبه کشور در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را غیر قابل انکار داست و افزود: برای عده‌ای خوشایند نیست که حلاوت این توسعه به کام مردم ما بنشیند.

او، گازرسانی، توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی، توسعه شبکه بهداشت و خدمات عمومی، توسعه زیر ساخت و شبکه حمل و نقل و... را غیر قابل مقایسه با سال‌های ابتدایی انقلاب توصیف کرد و گفت: ورزش نیز از قطار توسعه عقب نمانده است و در ادوار مختلف و دولت‌های متعدد بعد از انقلاب تلاش کرده تا گرد و غبار محرومیت را از چهره کشور بزداید.

دبیر شورای عالی ورزش استان با اشاره به ایجاد حداقل‌های ورزشی در دورافتاده‌ترین و محروم‌ترین روستا‌های استان گفت: امروز دیگر از در این روستا خبری از توپ پلاستیکی و دویدن کودکان و نوجوانان به دنبال رینگ دوچرخه نیست!

کامیاب دیدن لبخند مردم قدر شناس را در اقصی نقاط استان پس افتتاح اماکن ورزشی، مزد خدمت بی منت پرسنل اداره ورزش استان عنوان کرد و افزود: تمام اتفاقاتی که در راستای سربلندی ورزش فارس طی چند سال گذشته به وقوع پیوسته حاصل زحمات تک تک کارکنان در شهر‌ها و شهرستان‌های مختلف استان است.

او، در ادامه توفیق خدمت به مردم را موهبتی دانست و افزود: علیرغم تمام مشکلاتی که بعد از انقلاب پیش روی ما گذاشته شد، امروز و در دهه پنجم انقلاب سربلندیم که توانسته ایم بخشی از محبت‌های مردمی که تا پای جان به پای انقلاب و نظام ایستاده اند را جبران کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس دربخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به تاکید ویژه استاندار فارس و وزیر ورزش و جوانان مبنی بر لزوم توجه به نیروی انسانی افزود: برقراری روابط نزدیک میان مدیران و کارکنان یکی از خصوصیات اخلاقی و ضرورت‌های اساسی مدیریت است که استاندار توصیه ویژه به انجام آن دارد.

کامیاب انتخاب کارمند نمونه را در اداره کل ورزش و جوانان سخت و دشوار دانست و گفت: وجود روحیه تعامل، همکاری و اعتقاد به لزوم رسیدن به هدفی مشترک باعث شده تا فاصله عملکردی کارکنان در این اداره بسیار کم شود.

او وجود اشتیاق، را بهترین انگیزه برای شروع، انجام و به هدف رسیدن هر کاری دانست و افزود: به حرات می‌توان گفت که امروز این انگیزه در قالب انگیزه خدمت به مردم در وجود تک تک کارکنان اداره کل ورزش و جوانان دیده می‌شود.
انتهای پیام/م 

تقدیر از کارمندان نمونه اداره کل ورزش و جوانان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار