همایش ائمه جمعه استان مرکزی با محور شورو شعور حسینی در محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  چهارمین همایش ائمه جمعه استان مرکزی با عنوان نماز جمعه میثاق علوی و شورو شعور حسینی در شهرستان محلات برگزار شد.

در این همایش با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم در خصوص بحث‌های مختلفی، چون موضوعات تبلیغی و برنامه ریزی جهت حضور پرشور‌تر و با معنویت‌تر در عزاداری‌های این ایام همچنین برنامه‌های متنوع استانی که ائمه جمعه انجام میدهند بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام حاجی پور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی در حاشیه این همایش  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در این جلسه در خصوص مسائل مختلفی بحث و تبادل نظر شد.

حجت الاسلام حاجی پور افزود: در آستانه ماه محرم در خصوص موضوعات تبلیغی و برنامه ریزی جهت حضور پرشور‌تر و با معنویت‌تر در عزاداری‌های این ایام و همچنین برنامه‌های متنوع استانی که ائمه جمعه انجام میدهند گفتگو شد.

او اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در این همایش انجام خواهد شد در آستانه اجلاسیه ۱۱۰ شهید روحانی در شهرستان محلات مقرر شد ائمه جمعه تجدید عهد و پیمانی با امام و مقام معظم رهبری و شهدا داشته باشند و همچنین تجلیل دسته جمعی از خانواده شهدای روحانی انجام بگیرد.

در توقیف نفتکش انگلیسی پرستیژ انگلیسی‌ها پایین کشیده شد

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله هم در این مراسم با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی توسط نیرو‌های سپاه گفت: آن چیزی که در این قضیه مهم است پرستیژ انگلیسی‌ها بود که به پایین کشیده شد و مهمتر از آن لطف خدا که همچنان شامل حال ما امت و ملت ما است.

سردار کریمی افزود: با یک هلیکوپتر توانستیم بر فراز این ناوچه فرود بیاییم و آنان را دستگیر کنیم و نفتکش انگلیسی با شجاعت و اقتدار نیرو‌های سپاه توقیف شدو در حقیقت تمام یال و کوپال انگلیس نیز همراه این ناوچه فرو ریخت.

حجت الاسلام سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس و حجت الاسلام قربانپور مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه‌های فعالیت خود و با اشاره به نقش موثر ائمه جمعه در حل و فصل مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی در جامعه بر همکاری و گسترش نظارت ائمه جمعه در مسائل فرهنگی تاکید کردند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نماز جمعه ، محرم98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.