اخبار ۴۰ سالگی نماز جمعه در استان مرکزی را در این بسته خبری ببینید.

خدمات ویژه به مردم/ قدر دانی از فعالان / نمایشگاه خوشنویسی و صنایع دستی / برگزاری میز خدمت /دیدار با رزمندگان دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اخبار مراسم گرامیداشت ۴۰ سالگی نماز جمعه در شهر‌های مختلف استان مرکزی به شرح زیر است:

خدمات ویژه به مردم

به مناسبت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه ادرات شهرستان آشتیان ازجمله بهزیستی، توزیع برق، شرکت گاز، کمیته امداد، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، آب و فاضلاب و راهنمایی و رانندگی و نیرو‌های انتظامی میز خدمات در نماز جمعه برپاکرده و علاوه برخدمات ویژه را پاسخگویی به مردم را داشتند.
همچنین طرح ویزیت رایگان ونمایشگاه عکس روند چهل ساله نماز جمعه آشتیان در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

قدر دانی از فعالان

امام جمعه و جمعی از مسولان شهر میلاجرد وشهرستان کمیجان به مناسبت چهلمین سال برگزاری نمازجمعه از فعالان نماز جمعه میلاجرد در نمازجمعه این شهر تجلیل کردند.

نمایشگاه خوشنویسی و صنایع دستی

به مناسبت ۵ مرداد سالروز تاسیس نمازجمعه نمایشگاهی شامل ۴۰ قطعه خوشنویسی و صنایع دستی در مصلای ولایت تفرش برای بازدید علاقه‌مندان دایر شد.

همچنین در پایان نماز جمعه از افراد فعال در برپایی نماز جمعه قدردانی شد.

برگزاری میز خدمت

در حاشیه مراسم نماز جمعه خنداب بمناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران میز خدمت با حضور مدیران شهرستان خنداب درشهر‌های خنداب و جاورسیان برگزار شد و مردم علاوه بر حضور در نماز مشکلات خود را با مدیران در میان گذاشتند.

دیدار با رزمندگان دفاع مقدس

به مناسبت چهلمین سال برگزاری نمازجمعه امام جمعه و اعضای ستاد نمازجمعه و مسولان شهرستان کمیجان با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس علی محمد ملکی وعلیرضا غریبی دیدار کردند.

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار