همزمان با هفته دولت و با هدف ارائه خدمات به مسافران و شهروندان اقدامات رفاهی ویژه ای صورت گرفت.

محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: این پروژه با مساحتی در حدود شش هکتار شامل فضای سبز و پارکینگ روباز با ظرفیت پارک ۴۰۰ دستگاه خودرو است که با انجام عملیاتی شامل گود برداری، تسطیح، روکش و آسفالت، جدول کشی و اجرای ۷ هزار متر کف پوش هم اکنون آماده‌ی خدمات رسانی می‌باشد.

او تصریح کرد: عملیات محوطه‎سازی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در وسعتی به مساحت ۱۰.۵ هکتار، با اعتباری در حدود ۶۰ میلیارد ریال از شهریور سال گذشته آغاز شده است که شامل احداث فضای سبز، پارکینگ روباز خودرو و احداث آبنما برای زیباسازی فرودگاه و مسیر‌های دسترسی پیاده‎رو می‎شود.
 
پروژه محوطه سازی فرودگاه مشهد به بهره برداری رسید/تسهیلات رفاهی فرودگاه شهید هاشمی نژاد همزمان با هفته دولت

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: بهبود مبلمان فرودگاهی راه اندازی اتاق مادر و کودک، باغراه مقابل مسجد به سبک‌معماری ایرانی اسلامی از دیگر اقدامات فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد می‌باشد.

همزمان با هفته‌ی دولت و با هدف ارائه‌ی خدمات و تسهیلات رفاهی مطلوب به مسافران و شهروندان، فاز دوم پروژه‌ی محوطه سازی فرودگاه مشهد شامل پارکینگ روباز با ظرفیت پارک ۴۰۰ خودرو و فضای سبز چشم نواز به بهره برداری رسید.

انتهای پیام//ف. غ


بهره برداری از پروژه محوطه سازی فرودگاه مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.