سرهنگ علی کریمی گفت:۴۰ واحد مسکونی ناجا در شهرستان شاهرود هم‌زمان بیش از یک هزار و ۲۰۰ مسکن ناجا در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه ۴۰ واحد مسکونی ناجا در شهرستان شاهرود افتتاح شد،گفت: این مسکن‌ها در قالب طرح افتتاح هم‌زمان بیش از یک هزار و ۲۰۰ مسکن ناجا در سراسر کشور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

او بابیان اینکه فرمانده ناجا از طریق ویدئو کنفرانس این واحد‌های مسکونی را افتتاح کرد که سهم شاهرود از آن ۴۰ واحد بود، افزود: معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان سمنان میهمان مراسم افتتاحیه واحد‌های مسکونی شاهرود بود.

فرمانده انتظامی شاهرود بیان کرد: ۴۰ واحد مسکونی مذکور در این شهرستان توسط بنیاد تعاون ناجا در شهرک کوثر ساخته‌شده که به‌صورت نمادین یک واحد آن تحویل مالک شد.

سرهنگ علی کریمی بابیان اینکه رفع مشکلات مسکن کارکنان از اولویت‌های کاری مسئولان ناجا در سال جاری است، ابراز کرد: نگاه ویژه‌ای از سوی فرماندهی ناجا بر ضرورت رفع دغدغه کارکنان ناجا درزمینهٔ مسکن وجود دارد که این امر نیز سبب شد تا امسال تعداد قابل‌توجهی منزل مسکونی به متقاضیان تحویل شود.

انتهای پیام / م

ضرورت رفع دغدغه کارکنان ناجا

برچسب ها: نیروی انتظامی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.